תיעוד של אירוע שהתרחש בפתח תקווה מוקדם יותר היום (רביעי), הועלה לרשתות החברתיות מראה מספר שוטרים המקיפים אישה הריונית ומצמידים אותה לרצפה, ועורר הדים. 

האירוע בפתח תקווה (צילום: רשתות חברתיות)

במהלך האירוע, האישה ככל הנראה חצתה את מעבר החצייה באור אדום, וזוהתה על ידי שוטרות ושוטרים שסיירו באזור. לאחר שהכוחות ביקשו מאותה אישה להזדהות, זאת ככל הנראה התנגדה להוראותיהם. האישה נאזקה בשלב מסוים והופעל עליה שוקר חשמלי. בהמשך היא נעצרה ונשלחה לתחנת משטרת פתח תקווה, שם עוכבה לחקירה. 

כמו כן, בסרטון ניתן לשמוע התערבות מצד אזרחים שהיו באזור, ככל הנראה חלקם בני משפחתה של המצולמת, תוך אמירת דברים בוטים לשוטרים כמו "עבריינים על מדים" וכן הלאה. 

האירוע בפתח תקווה (צילום: רשתות חברתיות)

היות ומרבית השוטרים נושאים מצלמות גוף, במשטרה צפויים להסתייע בחומרים שייאספו ממצלמות שנשאו עליהם השוטרים המעורבים באירוע. לאור התיעוד המנציח הפעלת כוח על ידי שוטרים ושוטרות בעת ביצוע מעצרה של האישה, וכן הדרמה שהתחוללה סביב, לא מן הנמנע כי האירוע יגיע לבדיקת מח"ש (המחלקה לחקירת שוטרים) כבר בימים הקרובים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך פעילות אכיפה השוטרת הבחינה באשה מבצעת עבירת תנועה וללא מסיכה על פנייה כנדרש בחוק. לאחר שעוכבה לזיהוי ואכיפה החלה לצעוק לעבר השוטרות, השתוללה ותקפה אותן פיזית. למרות אזהרות שתחדל ממעשיה, היא המשיכה לתקוף ולהשתולל עד שהשוטרות נאלצו לעוצרה. בשל סירובה למעצר ותקיפת השוטרות, נעשה שימוש בכוח ובשוקר עד להשלמת המעצר והשתלטות עליה. לא נאמר בשום שלב ועד לרגע זה כי מדובר באישה בהריון".