נערה בת 15 נהרגה הערב (שישי) בתאונה מחרידה שאירעה על כביש 471 מפתח תקווה לכיוון ראש העין. בתאונה נפצע אחיה בן ה-19, והוא פונה לבית החולים תל השומר במצב קשה. גורמים בצוותי הרפואה שנכחו במקום סיפרו כי כשהגיעו לטפל בפצוע, הוא שאל "מה קורה עם אחותי?".

השניים היו רכובים על אופנוע, כאשר בשלב מסוים איבדו שווי משקל מסיבות שטרם נודעו, והם החליקו ועפו אל הכביש. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של הנערה, וכאמור פינו את הצעיר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

שוטרים מתחנת פתח תקווה בפיקודו של ממלא מקום מפקד התחנה רפ"ק שי גז, ובוחני תנעה ממרחב שרון נמצאים במקום, עורכים מדידות ואוספים ממצאים מהזירה.

בוחני המשטרה בזירת התאונה (צילום: אלון חכמון)
בוחני המשטרה בזירת התאונה (צילום: אלון חכמון)

מיכאל רוזנברג, תושב שכונת הדר גנים בפתח תקווה, היה ברכבו ביחד עם שתי בנותיו בדרך לביתו. כשחלף סמוך למחלף שעריה הוא הבחין לרגע ברוכב אופנוע שבנסיבות לא ברורות סטה לשוליים: "הרוכב התנגש במעקה הבטיחות והתהפך עם האופנוע כשהנערה מאחוריו מתגלגלת מספר גלגלולים. יצאתי מהרכב וניסיתי לעזור לשניים, אך כשהגעתי אל הנערה הבחנתי בשלולית דם מסביבה, וראיתי שהיא לא זזה".

רוזנברג היה זה שהודיע למשטרה ולמד"א על התאונה המחרידה, ומיד לאחר שהחזיר את בנותיו הביתה שב לזירה כשהוא מצויד בתיעוד מצולם ממצלמת הרכב שלו שהנציח את רגע התאונה.

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א אלחנן אלון סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים על הכביש במרחק של כ-15 מטר מהאופנוע. הנערה הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה. הרוכב השני שנפגע באורח בינוני עד קשה בגפיים טופל בשטח ופונה תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה".