האב לקח על עצמו את האשמה: הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אב ובן בגין לשיבוש הליכי חקירה בנוגע לתאונת דרכים קטלנית בנתניה. השניים נעצרו יחד עם קרובי משפחה נוספים, ששוחררו בתנאים מגבילים, ואתמול הוגשו נגד המעורבים המרכזיים כתבי אישום ובקשות למעצר בגין גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה, שיבוש הליכי חקירה ומסירת מידע כוזב. 

התאונה המדוברת, שתועדה על ידי מצלמות האבטחה באזור, התרחשה ברחוב פתח תקווה בנתניה ב-11 ליוני השנה, ובמהלכה רכב פרטי פגע בהולכת רגל שעה שחצתה את הכביש במעבר חצייה. החקירה העלתה כי האישה הוטחה בשמשת הרכב, היא נזרקה למעלה מ-30 מטרים מהרכב, וכתוצאה מהתאונה היא נחבלה בראשה וכל חלקי גופה, ומותה נקבע במקום על ידי כוחות ההצלה שהגיעו לזירה. 

תאונת דרכים קטלנית בנתניה (צילום: דוברות המשטרה)

נהג הרכב תושאל על ידי בוחני תנועה שהגיעו למקום, ונפתחה חקירה אודות נסיבות האירוע, ממנה עלה חשד כי מה שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא דווקא בנו של מי שתושאל בזירה. 

לאחר חקירה סמויה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, עלה כי הבן הוא זה שנהג ברכב, וכי לאחר התאונה הוא התקשר לספר על התקרית לאביו, שעבד סמוך לזירת התאונה, הגיע במהרה למקום ולקח על עצמו את האחריות לתאונה כשהוא אומר לבנו: "לך, הכל בסדר, אני אקח את זה עליי". כאמור השניים נעצרו והמשטרה תבקש היום את הארכת מעצרם.