עובד מד"א שלרשותו אמבולנס צמוד זומן לבירור משמעתי לאחר שסרטון בו הוא נראה נוסע ברכב ביחד עם קבוצת אנשים נוספת שאינה קשורה למד"א לחתונה חרדית באזור נתניה, פורסם היום (רביעי) ברשת. בסרטון נראים הנהג וחבריו, שלבשו חליפות מיגון, כשהם יורדים מהרכב ופוצחים בריקודים במתחם בו התרחשה חתונה באותה העת.

ל"מעריב" נודע כי חבריו של החתן הצליחו להשיג חליפות מיגון מבית החולים "לניאדו" בנתניה ולאחר מכן הם התקשרו לחברם, עובד במד"א עם אמבולנס צמוד, וביקשו ממנו לסייע להם על מנת לשמח את הנשואים הטריים. 

ממד"א נמסר בתגובה: "מד"א רואה את המקרה בחומרה. יודגש כי מלבד נהג האמבולנס, כל האנשים בסרטון אינם קשורים כלל למד"א ובגדי המיגון שלהם נלקחו מתקן רפואי במרכז הארץ שאף הוא אינו קשור למד"א. יש לציין כי המתנדב, נהג האמבולנס לא היה במהלך משמרת ולא היה בו צורך מבצעי באותה העת. יחד עם זאת הוא פעל באופן שאינו תואם לערכי מד"א וטופל משמעתית".

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל[email protected]