סערת רוי בוי: הסרטון שפורסם אמש, שצולם לפני חמש שנים על ידי כוכב הילדים רוי בוי, הלוא הוא רועי עוז, ממשיך לעורר סערה. ג'ודי שלום ניר מוזס סייגה היום (ראשון) את הביקורת בשיחה עם בן כספית ואריה אלדד בתכניתם ב-103FM, לאחר שהביעה תמיכה בכוכב הילדים ברשתות החברתיות וכתבה כי "לפני כמה שנים הוא צילם סרטון מטומטם, גזעני, צודקים. אבל מה זאת הטהרנות הזאת, העליהום הצדקני המוגזם? רוי בוי בא איתי לעוטף עזה לשמח ילדים כשהטילים שם לא הפסיקו ליפול ומתנדב בלי סוף למענם".

"הארטילריה ששפכו עליו אפשר לחשוב שהוא רצח את ארלוזורוב, בסדר הוא עשה טעות אבל פה כל דבר אנשים מגיבים כאילו צריכים לתלות אותו בכיכר העיר", אמרה שלום ניר מוזס.

"הפוליטיקלי קורקט, התקינות הפוליטית, זה הדבר הכי נוראי שיש בעולם הזה במאה ה-21" המשיכה, "זה ממאיס את החיים, זה הורג את הספונטניות, זה סותם לאנשים את הפה ומייצר חוסר עניין כי אנשים נהיו רובוטים. אני לא משחקת את הפוליטקלי קורקט, אני לא אהיה רובוטית, אני חושבת שרוי בוי עשה טעות מאוד חמורה, אבל בין זה לבין חקירות משטרה, באמת".

ג'ודי ניר מוזס שלום. צילום מסך אינסטגרם
ג'ודי ניר מוזס שלום. צילום מסך אינסטגרם

"השוטרים קורעים את האת התחת מהבוקר עד הלילה על האזרחים, זה מה שיש להם לעשות? די כבר, תנו לנשום, לחיות, תנו לאנשים להיות ספונטניים, רוי בוי עשה טעות, הוא מטומטם, הוא מצר על כך אני בטוחה. אבל רוי בוי גם מתנדב לילדים בעוטף עזה שסחבתי אותו באמצע הלילה כמה פעמים", סיכמה שלום ניר מוזס את דבריה.