צעיר בן 20 שעמד מאחורי ארגון מסיבת טבע בה נטלו חלק מאות צעירים בניגוד לתקנות בריאות העם, וסיפר לשוטרים כי מדובר במסיבת יום ההולדת שלו, עוכב לחקירה לאחר שהוברר במסוף המשטרתי כי בין המסיבה שהתקיימה בשבת לבין תאריך הלידה שלו אין שום קשר. הוא נקנס יחד עם עוד לא מעט מהנוכחים שלא עטו מסיכות על פניהם ולא שמרו על תקנות צו בריאות העם.

במסגרת המאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה פשטו בשבת בבקר שוטרי ובלשי תחנת משטרת מודיעין על חורשה הסמוכה למודיעין שם נחשפו השוטרים למסיבת טבע רבת משתתפים שהתקיימה במקום בניגוד לתקנות. 

השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בעשרות כלי רכב ובאוהלים שהוקמו בתוך החורשה כאשר חלק מהמשתתפים במסיבה ללא מסיכות וללא שמירה על ריחוק חברתי, בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

מסיבת טבע בניגוד להנחיות (צילום: דוברות המשטרה)
מסיבת טבע בניגוד להנחיות (צילום: דוברות המשטרה)

השוטרים איתרו את מארגן האירוע, צעיר בן 20 תושב הצפון שטען בפני השוטרים כי מדובר במסיבת יום ההולדת שלו. אלא, בבדיקה שערכו השוטרים במסוף המשטרה נמצא כי תאריך הלידה שלו אינו מתאים לגרסתו כי מדובר במסיבת יום הולדת. השוטרים פיזרו את המסיבה, שפכו אלכוהול ורשמו קנסות בגין אי עטיית מסיכה. מארגן המסיבה עוכב לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין.