החקירה מתעכבת: שביתת העובדים הסוציאליים מונעת מהמשטרה למקד חקירה המתנהלת בימים אלו במרחב איילון, ממנה עולה חשד לעבירות מין שביצע לכאורה תושב חולון, גבר בשנות ה–50 לחייו, בקטין בן 10 במלתחות של קאנטרי חולון. את הקטין אמור לחקור עובד סוציאלי בלבד, בשל גילו. על כן, נגזר על המשטרה להסתפק לעת עתה בגרסתה של האם, שטוענת, כפי שעלה גם בפוסט בקבוצת פורום חולון בפייסבוק, שבנה בן ה – 10 נכנס לשירותים והתעכב, לכן פנתה לשירותים, אז זיהתה אותו יוצא מהמקום מלווה בגבר בשנות ה–50 לחייו. 

עוד ציינה האם כי החשוד איים על בנה שלא יספר לאיש, ואז לדבריה, כפה עליו מעשים מיניים שאינה יכולה לפרסם בפוסט אולם תיארה אותם כשמסרה את עדותה במשטרה. החשוד שהינו מנוי בקאנטרי נחקר במשטרה תחת אזהרה, ובסיומה שוחרר בתנאי הרחקה מאותו מוסד. 

בעקבות ההחלטה, לאחר שנודע לאם על שחרורו של החשוד בתנאי, היא מיהרה להעלות פוסט בפייסבוק ביום שישי האחרון, ה-17 ליולי, על אותו האירוע, שאירע על פי החשד ב-15 ליולי, בו כתבה: "הבן שלי אמר לי 'אמא, עכשיו תהיי בשקט'. כשנשאל מה קרה במלתחות, אמר לי שהבחור נכנס איתו לתא של המקלחות, וכשאמר לו שהוא מתקלח שם ועבר לשירותים, אותו הגבר הגיע לשם, סתם לו את הפה , ואמר לו שאם יגיד משהו זה יהיה מאד לא טוב. מכאב של אמא ושמירה על הפרטיות של החשוב לי מכל, לא אמשיך לפרט, אבל בטוחה שאתם מדמיינים את תסריט האימה".

בסיום הפוסט שהעלתה, קראה האם לכל מי שחווה חוויה דומה בעת בילוי באותו קאנטרי, או פגש את החשוד בהזדמנות אחרת, שיפנה אליה באופן פרטי, ועל ידי כך היא מקווה שתוכל למנוע את המקרה הבא.