העיתונאי בני ציפר שוחח היום (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על ההפגנות ברחבי הארץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענת ציפר, ההפגנות הן לא יותר מחיקוי עלוב, אין להן בסיס אמיתי והן לא יזכרו בדפי ההיסטוריה כדבר משמעותי.

"משעשע אותי כי כל ההפגנות האלה הן הפגנות שאני קורא להן 'בורגניות'", אמר ציפר, והוסיף: "אתה לא משלם על זה שום מחיר, משעמם לאנשים בבית הרי עם הקורונה אין לאנשים מה לעשות. במקום לצאת לפאבים הם הולכים להפגנות כי שם זה כיף".

לדבריו, "יש הפגנות שאתה משלם מחיר, ויש הפגנות שסתם זה נראה חיקוי עלוב של משהו שהיה באמריקה ושהיה נגד פוטין. כל ההתערטלות של הנשים מזכיר את ההפגנות נגד פוטין, דברים אחרים מזכירים את ההפגנות באמריקה. הכול חיקוי עלוב"

.

ינון מגל: להשליך את ההפגנות לפח הזבל של ההיסטוריה?
"הן יגיעו לפח הזבל, לא רק בארץ. היו ההפגנות האפודים הצהובים בצרפת, אוקיי. היו הפגנות כי במדינה דמוקרטית טוב שיש הפגנות – מצוין, אז מה קרה עם זה?"

ינון מגל: עושים טעות כי אם היו מתחברים לעם, לעניין הכלכלי הם היו יכולים לעורר מחאה. אבל כל הטרלול השמאלני.
"אל תיתן להם רעיונות, שלא יתחברו לעם. העם עצמו יושב בבית, ולכן גם אני גם נגד זה וכתבתי את זה בפוסט אתמול, שהימנים ילכו להפגין כביכול נגד השמאל, כי זה לא טבעו של הימין".

כמו כן, ציפר התייחס להשפעה של ההפגנות על תפקדו והתנהלותו של ראש הממשלה נתניהו, ואמר: "אני מאמין שנתניהו לא כל כך מתרגש מזה ובטח לא מההפגנות. ראשו של נתניהו נמצא בכלל במקום אחר, הוא עובד בדברים שאף אחד לא מדבר עליהם לשמחתנו. ההפגנות תופסות מקום מזערי בסדר היום שלו".

ינון מגל: רמז על איראן?
"דברים כאלה".

בן כספית: הוא גם מומחה ביטחוני.
"לא אני לא מומחה בכלל".

בן כספית: אני מחבב אותך אבל לצערי מה שהפכת את עצמך זה לרן כרמי בוזגלו עם פפיון.
"שוב אני אומר - אני לא בעד הפגנות של הימין, שהימין ישב בבית".