העיתונאית אריאנה מלמד, שהתבטאה פעמים רבות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגישה תלונה במשטרה לאחר שמשתמש טוויטר בשם אבנר ציפורי כתב: "שמעתי שמארגנים אונס קבוצתי לאריאנה מלמד... רוצה לבוא?". הציוץ המדובר נעלם, אך צילומי מסך רבים שלו עדיין רצים בטוויטר. המשתמש אף כתב במהלך הלילה: "קבוצה לא קטנה של אנרכיסטים התעוררה בשעות האחרונות והתחילה התקפה מסיבית עלי... נראה לי שנעלבו מכמה דברים שכתבתי בתגובה לזוהמה שנכתבה כאן....איז באסה". החשבון המדובר הוסר מהטוויטר.

עורך דינה דניאל חקלאי מסר כי מלמד הגישה תלונה במשטרה, וצירפה שם של חשוד, אשר לטענתה הצליחה להתחקות אחרי עקבותיו. מלמד עצמה מסרה בשיחה עם מעריב: "איומים באונס קבוצתי שקולים בעיני לאיומים ברצח. אני מצפה להגנה של משטרת ישראל מפני המאיים ודומיו, שמבקשים לרמוס ולהשתיק קולות במחאה נגד בנימין נתניהו. אסור לתת להם להצליח. לא ישתיקו את אחיותי למחאה ואותי".

היא צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "רק עכשיו ראיתי את זה. לידיעת החלאה שצייץ: לא תפחיד אותי ולא תשתיק אותי באיומים של פורנוגרף עלוב. הייתי קורבן אונס בגיל 14. אף עלוב נפש כמוך כבר לא יוכל לי. תתכונן למלחמה. אין מחילה ואין התעלמות מהטרדה מינית מילולית שהיא עבירה פלילית. עזרתם של נשים וגברים הגונים נחוצה פה".