תינוק כבן 11 חודשים, בנו של יזם ואיש עסקים בשנות ה-40 לחייו המוכר מאוד בחיי הלילה של תל אביב, הובא ביום שישי לבית החולים "דנה" בתל אביב, ובתום סדרת בדיקות עלה חשד להימצאות של קוקאין וסמים נוספים בגופו. היום (ראשון) שוחרר האב למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים, שכוללים ערבות צד ג' והרחקה מבנו ומאשתו, שגם היא נחקרה באזהרה. 

התינוק הובא לבית החולים על ידי הוריו לאחר שגילה סימני חולשה ואפטיות. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה. איש העסקים נלקח לחקירה, בה אמר כי הוא לא יודע איך הקוקאין הגיע לתינוק. המשטרה הודיעה לעורך דינו כי הוחלט לשחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים. 

עורך הדין יוסי זילברברג, פרקליטו של איש העסקים, מסר את מה שסיפר לו מרשו רגע לפני שנכנס לחקירה במשטרה: "הוא טוען שבשישי אחר הצהריים הוא הלך לישון וכשהתעורר אשתו אמרה לו שהילד לא חש בטוב והוא טס איתו לבית החולים. הוא לא יודע מאיפה זה הגיע ומכחיש כל קשר לסמים, שבוודאי שלא נתן לילד שלו. הוא אמר לי 'אני מוכן לתת את חיי בשביל הילד שלי, זה התינוק שלי, אהבת חיי'".

עו''ד יוסי זילברברג (צילום: יוסי זילברברג)
עו''ד יוסי זילברברג (צילום: יוסי זילברברג)

עורך הדין הוסיף: "הלקוח שלי המום ממה שקרה. אין לו צל של מושג איך התרחשו הדברים והוא הגיע למסור את גרסתו במשטרה כפי שהתבקש".