צעיר כבן 24 טבע היום (שבת) למוות בחוף באכזיב, צפונית לגן הלאומי. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, כשמצבו הוגדר אנוש, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. במקביל, ארבעה גברים - בני 25 עד 40 - חולצו מחוף לא מוכרז, דרומית לגן הלאומי אכזיב. הם פונו לביה"ח נהריה, כשמצבם בינוני וקל.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מתן קאופמן סיפר: "כשהגעתי לחוף הלא מוכרז ראיתי גבר שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל לאחר זמן ממושך של מאמצים להציל את חייו, נאלצנו לקבוע את מותו".

מדובר במקרה הרביעי השבוע, כאשר רק אתמול בלילה, צעיר בן 25, ככל הנראה תושב השטחים, נמשה מהים לאחר שטבע סמוך לחוף ארבע העונות בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו. במקרה אחר, גבר בן 35 במצב קשה לאחר שנמשה מהמים בחוף C פאלס בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר שבמהלך פעולות ההחייאה חזר הדופק, הוא פונה לבית החולים "וולפסון" בחולון.