רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגישה הערב (שלישי) תלונה נוספת במשטרה על איומים נוספים על חייה שהתקבלו בימים האחרונים. במקביל, המשטרה הודיעה כי חשוד בפרסום פוסט העלול לעלות כלפי הטרדה מינית כלפי אשת ראש הממשלה נחקר ביחידת הסייבר בלהב 433, ובסיומה שוחרר בתנאים. מהחקירה הראשונית עלה כי מדובר בפוסט שפורסם במהלך חודש מרץ 2019.

המחאה נגד שרה נתניהו. צילום: באדיבות באזנט. לעמוד באזנט בפייסבוק

כזכור, בשבוע שעבר הגיש ליאור הררי, מנהל קבוצת פייסבוק ותוכנת המסרים וואטסאפ שעניינם תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, וברעייתו שרה, תלונה במשטרה נגד המפגינים נגד התנהלות הממשלה בגין הטרדה מינית של שרה נתניהו. הררי הסביר כי עשה זאת לאחר שנחשף למיצג פוגעני מצד שני מפגינים במהלך המחאה מול המעון הרשמי בבלפור בשבת האחרונה.

הפוסטים נגד שרה נתניהו (צילום: צילום מסך)
הפוסטים נגד שרה נתניהו (צילום: צילום מסך)

בתמונה שהעלה בחשבון הטוויטר האישי שלו, ציין הררי כי הגיש תלונה במשטרה בנושא, ואף צירף את תמונת התלונה כתיעוד. הררי הסביר למעריב כי התלונה הוגשה מהסיבות הבאות: "לאחר שנחשפתי כמו רבים במדינת ישראל לעבירות המין שנעשו כנגד גברת שרה נתניהו על ידי שני בני אדם עם שימוש באביזרי מין ומוצגי מין בעת ההפגנה ליד מעון ראש הממשלה במוצאי שבת האחרון. מצאתי לנכון להגיש תלונה למשטרת ישראל בגין עבירות מין שבוצעו כנגדה. בטוחני שמשטרת ישראל תחקור את העבירות המדוברות".