ההתעללות בגן בחולוןספיר אליאב, שאחד מילדיה לומד בגן המדובר, שוחחה הבוקר (רביעי) עם מעריב אונליין על תחושותיה לאחר התגלית הקשה. "בשנתיים האחרונות התרחשו כמה מקרים שעוררו את חשדנו, אבל בכל פעם תירצנו את ההתנהגות מסיבה אחרת, מהקורונה ועד התנהגות אופיינית לגיל שנתיים. בנוסף, בכל פעם שביקשנו מצלמות העלו תירוצים שונים", סיפרה.

ספיר אליאב, אם לילד בגן (צילום: מעריב אונליין)

האם ציינה: "אמא אחרת מהגן התעקשה מאוד להציב מצלמות ובהמשך לקבל את התיעוד בגלל שינויים קיצוניים בבת שלה". לדבריה, התיעוד המדובר נמחק - וההורים נאלצו לגשת למומחה שישחזר אותו.

"אחרי שנחשפנו לתיעוד הקשה, שכלל שלושה שבועות של צילומים, פנינו לעורך דין", הוסיפה אליאב, "אני לא אדבר על הכעס העצמי שלי כלפיהן. אני חושבת שאני לא אוכל לשנות את האתמול אז אני אשנה את המחר ואלחם על זה כי הילדים שלי ימשיכו להיות, ובעתיד מניחה עוד ילדים. אנחנו חייבים לשנות את המצב".

דיברתם כבר עם ההורים מהגן ברמלה? תשתפו איתם פעולה?
מניחה שכן, הם חוו אותו דבר כמונו. לא הייתי מסוגלת לראות את הסרטונים משם, ולא האמנתי שכעבור כמה ימים אני אראה את הבן שלי מופיע בסרטון כזה". 

תיעוד ממצלמת האבטחה בגן (צילום: מצלמת אבטחה)

מוקדם יותר היום אותרו כתובות נאצה על הקירות החיצוניים של גן הילדים בו התרחשה ההתעללות הקשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות אירוע הוונדליזם ומדגישה כי היא רואה בחומרה השחתת רכוש ופועלת לאיתור המבצעים.