רוכב אופנוע בן 25 נהרג הערב (שישי) לאחר שהחליק בכביש 44, סמוך לכניסה לכפר אוריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, בן פלד סיפר: "רוכב האופנוע שכב בשול הכביש מעבר לגדר ההפרדה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הבוקר נהרג בר מזרחי שניידר בן ה-20 מפתח תקווה בתאונת דרכים בין רכב פרטי ושני אופנועים, סמוך לנס הרים בכביש 386. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר והעניקו טיפול רפואי לשישה בני אדם שנפצעו בתאונה, ביניהם רוכבת אופנוע בת 25 שנפצעה באורח בינוני וחמישה נוסעים מהרכב הפרטי שנפצעו באורח קל.  

התאונה סמוך לנס הרים (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
התאונה סמוך לנס הרים (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

יובל אזערי, חברה טובה של מזרחי שניידר ז"ל מתיכון "אחד העם" בפתח תקווה, אמרה כי מזרחי שניידר שכונה "כתום" בגלל שהיה ג'ינג'י, שיחק כדורסל במשך שנים רבות ואהב אופנועים. "הוא חי ונשם את זה. נסיעות אתגריות בכל מקום בכל הארץ זה הדבר שהוא אהב יותר מהכל".

בר מזרחי שניידר ז''ל (צילום: באדיבות החברים)
בר מזרחי שניידר ז''ל (צילום: באדיבות החברים)

לדבריה, הוא לא התגייס לצה"ל ועמד לעבור לגור וללמוד בגרמניה, אבל מגיפת הקורונה דחתה את המעבר. "הוא היה בן אדם חכם ומצחיק עם לב זהב ועם שתי רגליים על הקרקע, וזו לא קלישאה. לא משנה כמה זמן לא דיברת איתו - בשנייה שאתה צריך משהו אתה יודע שהוא תמיד יהיה שם", אמרה אזערי.

עדן איילון, 17, בת דודתו של הצעיר, סיפרה כי "הוא היה עם קבוצת רוכבים והרכיב ידידה שלו. הייתי איתו בקשר הדוק. הוא דיבר איתי לפני מספר ימים ואמר לי שהוא רוצה שאבוא איתו למסלול כדי שאראה אותו רוכב על האופנוע. אמרתי לו שאין בעיה ותכננו להיפגש בסוף השבוע הזה. הצעתי שניסע בשישי והוא אמר שהוא רוכב לנס הרים ושזה מסוכן ושהוא פוחד עליי. הוא העדיף שנצא בפעם אחרת למקום פחות מסוכן ואמרתי לו שזה בסדר, רק שישמור על עצמו ושיחייג אליי כשיוכל לדבר, כדי שאדע שהכל בסדר. הוא הבטיח לי שישמור על עצמו ושלא יעשה שטויות".

"אני מרגישה שאיבדתי את החצי השני שלי", אמרה איילון. "היינו אמורים לעשות קעקוע יחד על היד - ציור של אופנוע וכביש עם השם שלנו וזה לא יצא. אני מבחינתי הולכת לעשות את הקעקוע הזה לזכרו. ההלוויה תהיה ביום ראשון. היה לו חלום להתגורר בגרמניה וללמוד שם באוניברסיטה. הוא היה בן אדם מדהים, לב ענק עם אוזן קשבת, חבר אמת. בן אדם שלא עשה שטויות ואני בהלם, פשוט לא מאמינה שהוא לא יחזור" .