ליאת אלעזר, דיילת אל על שתמריא מחר (שני) בטיסה ההיסטורית של אל על לאבו דאבי, סוגרת בטיסה זו מעגל מרגש במיוחד: אביה נרצח בעת עבודתו כמנכ"ל סניף אל על באיסטנבול על ידי מחבלים, וכעת היא תהיה חלק מתהליך השלום.

"אבא שלי, שהיה מנהל סניף אל על באיסטנבול נרצח בשנת 1980 על ידי מחבלים, בעת עבודתו. הוא לבש אז את מדי אל על. אני, שהייתי בת 11 כשאבא נרצח, אהיה בצוות של הטיסה ההיסטורית למדינה מוסלמית, שעושים איתה שלום ועוד עם מדי אל על שאבא כל כך אהב", מספרת אלעזר בהתרגשות.

דיילת אל על ליאת אלעזר (צילום: דוברות אל על)
דיילת אל על ליאת אלעזר (צילום: דוברות אל על)

אלעזר העובדת באל על כ-30 שנים, הייתה עד לפרוץ משבר הקורונה מנהלת שירות בטיסה. "כבר חנכתי קווים חדשים והייתי בצוותים שהביאו מטוסים חדשים, אבל יש כאן התרגשות מיוחדת", היא מספרת. "בחודשים האחרונים הייתי בחל"ת. היו לנו כמה טיסות חילוץ והבאת עולים, שגם הן היו מרגשות. הפעם ההתרגשות עצומה".

לקראת הטיסה המיוחדת, בה מטוס אל על יטיס משלחות מישראל ומארה"ב, מספרת אלעזר על היערכות מיוחדת. "אנחנו שותפים לאירוע היסטורי וכולנו נערכנו במהירות לקראת האירוע. כשהודיעו לי שאהיה אחת מהצוות, צרחתי מרוב התרגשות, עד שכל השכונה שמעה. זה אירוע מיוחד", היא מוסיפה.