לאחר סערת ההתפטרות של ראש אגף התקציבים, שאול מרידוד, הוועדה לביקורת המדינה תבקש חוות דעת ממבקר המדינה על התנהלות משרד האוצר בהכנת תקציב המדינה. בנוסף, הוועדה תקיים דיון על ההשלכות בעקבות התפטרות בכירים במשרד. לדיון יוזמנו שר האוצר ישראל כ"ץ, ראש אגף התקציבים הפורש שאול מרידור והחשב הכללי הפורש רוני חזקיהו. 
 
חה״כ עפר שלח, יו״ר הוועדה לביקורת המדינה, התייחס לנושא והביע דאגה מהמצב: ״התפטרות הבכירים במשרד האוצר מעלה חששות להתנהלות כושלת משיקולים פוליטיים המנחים את ראש הממשלה ושר האוצר בעיצומו של משבר כלכלי חסר תקדים. שר האוצר ובכירי המשרד חייבים דין וחשבון לציבור מה מתרחש מאחורי הקלעים במהלך הכנת התקציב החשוב ביותר בישראל מזה שנים רבות״.

עימות בוועדת הכספים בדיון על דחיית אישור התקציב. צילום: ערוץ כנסת

כזכור, ראש אגף התקציבים במשרד האוצר, שאול מרידור, התפטר השבוע מתפקידו, זאת, לדבריו, כי "איני יכול לתת יד להתנהלות הקלוקלת המתקיימת בחודשים האחרונים, שכל אזרחי ישראל ישלמו עליה בשנים הבאות מחיר כבד". לאחר ההתפטרות שר האוצר ישראל כ"ץ תקף אותו בחריפות, וציין אתמול בראיון ב-103FM כי הוא עצמו יזם את הדחתו של ראש אגף התקציבים. "מרידור פעל באופן בוטה ופומבי נגד המדיניות שהובלתי, פרישתו היא מהלך נכון ומתבקש". גם נשיא המדינה רובי ריבלין התייחס באופן חריג למקרה ואמר: "הצעד הקשה בו נקט, והמשמעויות הנובעות ממנו, מדאיגות אותי מאוד".