ארגוני העצמאים ערכו היום (רביעי) כינוס חירום על רקע החשש מהטלת סגר נוסף. במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת איים נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל (להב), עו"ד רועי כהן, כי "בעלי העסקים לא יסגרו את העסקים שלהם בסגר נוסף". כהן הוסיף: "איבדנו אמון בממשלה הזו".

בתוך כך, נשיא ארגון להב הודיע כי העצמאים יצטרפו במוצאי שבת למחאה הגדולה הנערכת מדי שבוע מחוץ למעון ראש הממשלה בבלפור. "שר האוצר לא נפגע איתנו ומספר שהכל רגוע, נגיע לבלפור, נילחם על הצדק, הזכויות והפרנסה", הצהיר כהן.

עו"ד רועי כהן, נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל. צילום: אבשלום ששוני

עוד אמר כהן בכינוס החירום כי "בהתחלה אנשים האמינו לממשלה שתעזור ולא המשיכו עם ההפגנות. עכשיו אם לא נקבל עזרה ונוכל לפתוח ב-100% את פעילויות התרבות והפנאי, באולמות, בבריכות ובכל עסק, נעלה ונבוא להפגין בבלפור".

בימים האחרונים החל עולם התרבות להתאושש ולשוב לפעילות. במועדון הזאפה הקימו מתחם הופעות מיוחד, העומד בהנחיות התו הסגול, ויוכל להכיל כ-1,000 צופים. פעילותו צפויה להתחיל בשבוע הבא עם הופעות של מיטב האמנים.

דברים אלו מגיעים על רקע החשש הגובר בציבור מפני סגר כללי בתקופת החגים הקרבה. הם מצטרפים לסגר שהוטל, החל מאתמול, על 40 ערים ורשויות אדומות ברחבי הארץ.