פוסט חושפני ושטוף כאב שהעלתה גינת גרינוולד מפתח תקווה חשף שבתה ליהיא, ילדה בת תשע הסובלת מתסמונת דאון חזרה הביתה מהצהרון בבית הספר שבו היא לומדת בבני ברק כשפניה חבולות ומדממות, לאחר שהותקפה במקום שאמור להיות המוגן ביותר עבורה. 

גינת שיתפה את הקוראים כיצד נחשפה למראות האימה ותהתה הכיצד קרה שאיש מבית הספר לא סיפר לה את האמת הנחרצת עד היום. היא הזדעזעה כשפגשה את בתה החבולה ומתקשה להבין מה באמת עוללו לה במהלך שהותה בצהרון, ומי עומד מאחורי המעשה.

"זאת הבת שלי, ילדה מהממת עם תסמונת דאון, והיא לא אחרי פיגוע, היא אחרי שחזרה מבית הספר, המקום שאמור להגן ולשמור עליה", שיתפה גרינוולד את הקוראים בפוסט שהופץ בכל מקום אפשרי והתגלגל ברשת החברתית כאש בשדה קוצים.

לדבריה, "כשתי דקות לסיום הצהרון, קיבלתי טלפון מבית הספר ונאמר לי כי  'הבת שלך קיבלה מכה בפנים עקב מריבה עם ילדה'. בתור אמא לילדה מיוחדת הגבתי שהכל בסדר, וזה יכול לקרות, והשיחה נותקה. לאחר מספר דקות התקשר אלי המלווה ואמר 'הבת שלך במצב לא משהו, היא חבולה ומדממת מהפנים'. נחרדתי רק מהטלפון וכשראיתי אותה חשכו עיניי", כתבה גרינוולד והוסיפה: "הופננו לטיפול במיון, משם לעובדת הסוציאלית של בית החולים ולמשטרה".

למקורביה סיפרה האם שהיא מתקשה להבין מה קרה עדיין, אבל בעיקר היא לא מבינה איך אף גורם מהצהרון לא חשב להרים אליה טלפון אחרי מה שהיא עברה עם הילדה ואיך לא מצאו לנכון לספר לה בדיוק מה קרה.

מקורביה של האם מציינים כי האם פנתה להנהלת בית הספר וגם משם לא קיבלה הסברים מנומקים. "נהפוך הוא. התשובות שקיבלה מקוממות עוד יותר מבחינתה. סיפרו לה שהמורה ננעלה מחוץ לכיתה והם השאירו ילדים חסרי ישע לבד בכתה שזה הזוי ונורא. הילדה שלה מדהימה, הלכה לבית הספר וחזרה כאילו עברה תקיפה חמורה. היא מבחינתה לא תרים ידיים ותילחם בחורמה עד שתדע מה בדיוק עוללו לבתה. התשובות של בית הספר לא עושות לה טוב".