רצח שני תוך יומיים: במשטרה התקבל היום (ראשון) דיווח על גבר בן 35 שנפצע מירי, ואותר באתר בנייה ברחוב הלן קלר בלוד, כשהוא ללא סימני חיים. חובשי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו.

בני ג'וזף, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, אמר כי "ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה עם פציעה קשה בגופו. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים, כך שלא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". 

כוחות משטרה גדולים מממרחב שפלה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, תוך כדי איסוף ממצאים לרבות ממצאים פורנזיים. במקביל כוח משטרה פתח בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשודים שנמלטו מהזירה.

מחקירה ראשונית עולה החשד לפיו באתר הסגור, שבו מבצעים שיפוצים במבנים, הועסק הקורבן ממשפחת אבו זאלוק, ובשלב מסוים בעת ששהה באתר, הגיחו אלמונים ופתחו בירי לעברו, שנפצע באורח אנוש. זמן קצר לאחר מכן, חרף ניסיונות ההחייאה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע מוות.

במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע פלילי, בשלב זה טרם נעצרו חשודים. החוקרים גבו עדויות ממספר עובדים ששהו במקום, במטרה לבחון האם לאירוע הירי קדם ויכוח כלשהו. החקירה בראשיתה.

כזכור, אתמול פונה גבר בן 34  מביתו בכפר כנא לבית החולים האיטלקי בנצרת, כשעל גופו סימני דקירה. הוא הגיע במצב קשה עד אנוש, אך מאמצי ההחייאה כשלו ומהמרכז הרפואי נמסר כי נקבע מותו לאחר זמן קצר. שוטרים שהוזנקו למקום איתרו את הזירה ופתחו בחקירה, במסגרתה נעצר חשוד, דודו של הקורבן, בן 43. 

כמו כן, בשבוע שבר נמצאה אישה כבת 30 נמצאה ללא רוח חיים הערב בביתה ברהט, כשהיא ירוייה בראשה. מיד לאחר הדיווח שהתקבל במוקדי המשטרה ומד"א הגיעו כוחות גדולים של המשטרה בפיקוד מפקד מרחב הנגב, תת ניצב יאיר חצרוני ומפקד מחוז דרום ניצב יורם סופר ומצאו בתוך המולה גדולה את האישה כשהיא ללא רוח חיים.