היום (רביעי), פרסם ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו את התמונה שחושפת את מה שכולנו רצינו לדעת - איך ראש הממשלה בנימין נתניהו מנצל את כל שעות הטיסה שיש לו לעבור במסגרת תפקידו. התשובה המפתיעה: בשינה על הרצפה. "אני מקווה לפחות שהכתבים המדיניים ומערכות החדשות שלהם מרוצים שראש ממשלה שחוזר מהסכם שלום היסטורי בבית הלבן ישן על הרצפה. כפרה עליו נרדם עם ספר", כתב מגל.  

תמונה זו לא יכולה שלא לגרום לנו לחשוב על תמונתו של מנחם בגין שפורסמה לפני מספר שנים על ידי דוד רובינגר, מי שהיה אז צלם עיתונות ישראלי. אז מי לדעתם עשה זאת טוב יותר? 

כנראה שמנחם בגין היה טיפש. לא ידע מה מגיע לראש ממשלה אמיתי. 12 שעות לארצות הברית בלי מיטה זוגית

Posted by David Rubinger on Sunday, May 12, 2013

כזכור, לפני מספר שעות נחת מטוסו של רה"מ בנתב"ג, לאחר טקס החתימה על הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין בוושינגטון. עם נחיתתו בארץ המתינה לו קבלת פנים כפולה כאשר בטרמינל 3 חיכו לו קבוצה של עשרות מפעילי ארגוני המחאה נגדו שמחו על הסגר המתוכנן, ומהצד השני קבוצת של כמה עשרות אוהדים שהמתינה בחלק סגור של שדה התעופה, כשהם מניפים דגלי ישראל ושרים "אוהבים אותכם" וקראו "ביבי מלך ישראל".

על פי דיווחים בבית הלבן, מספר עובדים במשכן הנשיאותי נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה פחות מ-24 שעות לאחר עזיבת ראש הממשלה ומשלחתו. ככל הנראה, הדבר מחייב את נתניהו וכל אדם שהיה בקרבתו בעת הביקור להכנס לבידוד.

קודם להמראה אמר נתניהו: "אני חוזר לארץ עם שלוש משימות - להילחם בקורונה, להילחם בטרור, להמשיך להרחיב את מעגל השלום. אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטינים ירו בזמן הטקס ההיסטורי, נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו ונושיט יד לשלום לכל אלו שידם שלוחה לשלום איתנו".