אמא שלי,

אמא שלי, המקור שממנו אני שואבת את כל הכוחות שלי, החברה הכי טובה שלי, שאני לא מחסירה ממנה פרט בכל מה שקשור לחיים שלי מאז שהייתי קטנה.

את פה לידי, אני יודעת, את לא תעזבי אותי בחיים.

אמא, אני לא יכולה לנשום בלעדייך. את הענקת לי כל מה שיש לי בחיים, הבאת אותי לעולם. את לימדת אותי ללכת ולא לפחד, לימדת אותי לרוץ בעקבות החלומות שלי, להאמין בעצמי.

אני צריכה אותך כאן, שתחזיקי אותי, שתעטפי אותי, שתהיי אמא שלי. שום אהבה בעולם לא משתווה לאהבה שלך. הבטחת לי כל כך הרבה דברים - אני לא יכולה לעשות אותם לבד - כל החלומות שלי לא שווים.

את היית אמורה ללוות אותי לאורך כל החיים, לגדל את הילדים שלי ביחד איתי.

תמיד אמרתי שכיף להם שתהיה להם סבתא כמוך. אמא, בבקשה, אני לא רוצה להאמין שאת לא בחיים. קראתי לך אתמול ואת לא הגבת. למה, למה לא מעירים אותי ואומרים לי שאני חולמת!

אני צריכה את החיבוק שלך, אני צריכה שתגידי לי שהכל יהיה בסדר. רק המילים שלך מרגיעות אותי. אני צריכה שתעניקי לי עוד קצת ביטחון.
אני לא מוכנה לזה אמא. אני בחיים לא אהיה מוכנה לזה. אבל, בבקשה, לא עכשיו.

אני יותר ממודה לך על הכל, על כל יום שזכיתי להיות תחת הכנפיים שלך, ללמוד ממך ולהתמלא בגאווה. אני תמיד אתגאה בזה שיש לי אותך, שזכיתי באמא מושלמת- את יותר ממושלמת, את הכי טובה בעולם אמא. את אמא מיוחדת, אמא לביאה, אין אמהות כאלו בכל העולם.

תבטיחי לי שתהיי פה איתי לתמיד, שלא תעזבי אותי, שתלווי אותי בכל דבר. אני צריכה שתישארי החברה הכי טובה שלי, ושתמשיכי לייעץ לי על כל דבר, גם אם זה משהו שטותי. אני רוצה אותך איתי, צמודה אליי. אני רוצה שתיתני לי נשיקה של לילה טוב בלילה, שתעירי אותי בבוקר בחיבוק. אני אוהבת רק שאת מעירה אותי.

אני מתגעגעת אלייך ויודעת שאתגעגע יותר. אני מבטיחה לך שנמשיך להסב לך גאווה. בבקשה, רק תיתני לי סימן שטוב לך. אני רוצה שתהיי מאושרת אמא שלי, מגיע לך להיות מאושרת.

את החזקת את כולנו. את העוגן שלנו. ותזכרי תמיד, את הלוחמת שלי, כמו בשיר שתמיד היינו שרות ביחד, את יודעת כבר: "יש לי חשק לפעמים, לצעוק חזק אל העולם, על מי את בשבילי, ומה שאת, לוחמת. ויש לך כוח של צבא שלם, אך את נגד כולם. וזה עושה אותך, למה שאת. לוחמת".

אני אוהבת אותך, אהבה כזאת שאי אפשר להסביר במילים. אני יודעת שאת עדיין פה. אני לא נפרדת ממך ולא איפרד ממך לעולם, את יותר מבתוך הלב שלי. אוהבת אותך אמא שלי, לתמיד.

ליאל עזור