מוקדם יותר הבוקר (שני), הובאה למנוחות מירית הררי, אשתו של שדרן הרדיו האהוב דידי הררי, וזו שהצליחה לרגש ולסחוף איתה מדינה שלמה כאשר שיתפה בפתיחות על חייה לאחר שחלתה בסרטן הלבלב. שרדני רדיו 103FM שעובדים עם דידי ונפגשו לא מעט גם עם מירית, הביעו את צערם העמוק בשידורים והספידו את מי שהיוותה מקור השראה ועוצמה עבור רבים. 

בן כספית וינון מגל נפרדים ממירית הררי ז"ל

"מירית הייתה סמל, דמות מופת להרבה מאוד אנשים, ודמות מעוררת השראה במלחמה שלה בכוח הכי חזק ומפחיד שקיים בחיים", אמר ינון מגל בפתח התוכנית. "עצוב, ברוך דיין האמת, שלא נדע, בחורה צעירה בת 52". 

"במאבק של מירית, שאלתי את עצמי, איך דידי, האיש המקצוען הזה עומד באירוע?", אמר בן כספית על דידי חברו והוסיף: "דידי בא לרדיו להצחיק, ראיתי דרך העיניים של דידי את האור שהיא הכניסה לכל המשפחה ולכל המאבק, אי אפשר שלא להתפעם לראות כמה אנשים היא חיזקה, כמה השראה היא יצרה כשהיא יודעת שהיא בעצם הולכת לדרך ללא מוצא". 

נתן זהבי נפרד ממירית הררי ז"ל

בפתח התוכנית הקריא זהבי דברי פרידה ממירית הררי ז"ל. "היא ניצלה את חייה עד תום והייתה מאושרת ושמחה, עד הרגע האחרון, האישה שהישירה מבט אל המוות הלכה לעולמה בגבורה", ציטט והוסיף, "היא באמת הייתה דוגמה לאומץ לב ולדאגה גם לאנשים אחרים בכך שהקרינה אומץ נדיר ואמרה לאנשים - 'תחיו עד הרגע האחרון', 'תנצלו כל דקה מהחיים'. זה דבר נדיר לאדם שיודע שהוא ממש אוטוטו לקראת המוות. יהי זכרה ברוך". 

גולן יוכפז וענת דוידוב נפרדים ממירית הררי ז"ל

"מה שאני אזכר מהאישה הצעירה והאמיצה הזאת הוא חיוך ענק ועיניים בורקות, ככה היא רצתה שנזכור אותה. זאת מירית הררי שנתנה כוח ותמשיך להוות השראה ענקית להמון אנשים בריאים חולים, באמת לכולנו, צריך לקחת את זה איתנו לחיים כמו שמש, כמו שדידי אמר", אמרה ענת דוידוב. בהמשך שוחחו השניים עם רון שלום, חבר קרוב של משפחת הררי, שנפרד ממירית: "אתה אף פעם לא יכול להיות מוכן לזה. כשזה קורה, זה פשוט שוק טוטאלי".