ביקורת רבה נשמעת בימים האחרונים על המשך קיומן של ההפגנות מול מעון רה"מ בירושלים, בזמן הסגר. על אף שהובהר כי ההפגנות יכולות להימשך ולא יפגעו בשל הסגר, טוענים רבים, גם מהצד השמאלי במפה הפוליטית, כי זוהי העת לצמצמן. היום (שלישי), מתח המשנה לשעבר לנשיא בית המשפט העליון, השופט בדימוס אליקים רובינשטיין, ביקורת על המשך קיומן של ההפגנות. רובינשטיין קרא למפגינים להשהות את ההפגנות בבלפור ואמר בראיון בכאן ב': "הזכות להפגנה חשובה, אבל עכשיו זה פיקוח נפש. ההפגנות הן מדגרה לקורונה, כל אחד מבין את זה, רואים אנשים מצטופפים".

המפגינים בבלפור עוררו את זעמם של רבים לפני מספר ימים, כאשר ערכו ארוחת חג מרובת משתתפים מול מעון ראש הממשלה. בצילומים שפורסמו מהארוחה נראים אנשים רבים אשר אינם מקפידים על הנחיות הריחוק החברתי ואף לא עוטים מסיכות. 

בתגובה לדבריו, נמסר מתנועת המחאה 'קריים מיניסטר': "כבודו של השופט בדימוס רובינשטיין במקומו מונח אך אל מול הכישלון הקולוסאלי והסגר הפוליטי שכל כולו באשמת נתניהו, המעשה האחראי והמוסרי ביותר הוא לצאת ולהפגין. זה פיקוח הנפש האמיתי. נזכיר לשופט ולציבור כי אין שום עדויות על הדבקות בהפגנות בבלפור המתקיימות באוויר הפתוח תוך הקפדה על מסכות וריחוק. חבל שגם הוא נפל לספין השקוף שנועד להסיט את האש מכישלונו של הנאשם ששולח את יועציו למשימות הכפשה מלוכלכות נגדנו. ההפגנות הן נשמת אפה של דמוקרטיה ובכל מקרה אנחנו לא מתכוונים לעצור עד שראש הממשלה הכושל והמושחת יתפנה מבלפור".

תגובתו של אייבי בנימין, מפגין בולט במחאות נגד רה"מ נתניהו, לדבריו של השופט בדימוס: "אלייקים רובינשטיין ראוי שידום אחרי שהכשיר את פרשת בראון חברון וקיבלנו את ויינשטיין מנדלבליט. ופרשת עמדי וקיבלנו את פרשת המעונות והמתנות תיק 1000. אין שום עדות או מחקר להדבקות בבלפור. אנחנו מפגינים מחודש מרץ ואנחנו לא יודעים על מפגין אחד שנדבק בקורונה...והיינו יודעים בקבוצות הווטסאפ. כדאי יותר שבג"צ יוודא שראש ממשלה נגוע בפלילים לא יוכל לנהל את חיינו"