רוכב אופניים בן 20 נהרג הערב (חמישי) בתאונת דרכים עם משאית בכביש 6513, סמוך לקציר. חובשים שהוזעקו למקום פינו אותו כשהוא במצב קשה לבית החולים במסוק צבאי תוך פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. כוחות משטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום, שי ניני סיפר: "רוכב אופניים כבן 20 שכב על הכביש סמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעת ראש קשה. יחד עם כוח רפואה של הצבא הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח. במהלך הטיפול מצבו הדרדר והוא איבד את הכרתו ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

כזכור, במהלך היום אירעו עוד שתי תאונות אופניים. מוקדם יותר נפגע קשה רוכב אופניים בן 35 לאחר שהחליק במהלך הרכיבה ברחוב שבטי ישראל בנתיבות. הוא פונה לבית החולים סורוקה, עם חבלה רב מערכתית. מספר שעות קודם לכן, רוכב אופניים בן 40 נפצע בינוני מפגיעת משאית בדרך נמיר בתל אביב. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלות ראש וחזה.
 
יש לציין כי על אף הסגר, רכיבת האופניים נחשבת לפעילות ספורטיבית עליה לא חלות הגבלות מרחק, ומאז כניסתן של ההנחיות החדשות לתוקף התרחשו מספר גדול של תאונות אופניים שהובילו לפציעות בינוניות עד אנושות.