דרמה באולפן: שרת התחבורה מירי רגב איימה הערב (שישי) על מגיש התוכנית "אופירה וברקוביץ'", כדורגלן העבר אייל ברקוביץ', כי אם לא יתנצל על שאמר בשבוע שעבר כי הליכוד הוא "ארגון פשיעה", הוא לעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל. כזכור, את הדברים אמר ברקוביץ בזמן ריאיון עם ח"כ מיקי זוהר, שהודיע בתגובה כי לא יופיע יותר בתוכנית. 

מירי רגב מתעמתת עם ברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)

"כל עוד לא תתנצל בפני הליכודניקים לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל, אני אומרת לך", אמרה רגב בתקיפות, וברקו הגיב "אין סיכוי". מירי המשיכה: "אני אומרת לך, בכל מקום שאני אהיה - עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ'חצ'חים וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי מזוזות".

ברקו ענה לה: "התכוונתי רק אליך ולכל הלהקה שלך, חבורת מלוקקים", ורגב המשיכה: "אין התכוונתי, אתה תתבייש לך. הלוואי ותגיע לרבע מהמוסר שלנו, תתבייש לך". ברקו גיחך בתגובה וחזר שוב: "זה את והלהקה שלך, לא קשור כלום לבוחרים". 

"אנחנו גאים שמי שמנהל את המדינה הזאת זה ראש הממשלה נתניהו, תתבייש לך", אמרה רגב, וברקו השיב: "את גאה, אני כבר לא". בתגובה היא תקפה: "כל היום ממליך מלכים, מתהפך כמו סטייק. פעם זה כחלון, פעם זה גנץ. הפכת את גנץ למשיח, איפה הוא המשיח שלך? איפה אתה יא חתיכת סטייק? כל הזמן מתהפך, עכשיו פתאום זה בנט, יאללה מספיק".