מסכת התעללות נפשית ופיזית: תושב בית שמש בשנות ה-40 לחייו נעצר היום (שלישי) בחשד כי התעלל נפשית ופיזית באשתו ובילדיו במשך שנים וביצע בהם עבירות מין חמורות. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. 

ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרה, לפיה הגבר ביצע עבירות מין באחת מבנותיו. החוקרים התחילו בחקירה סמויה תוך ביצוע מגוון פעולות רגישות, במהלכן חשפו חשד למסכת התעללות ועבירות מין מצד החשוד כלפי אשתו וילדיו, מעשים שנמשכו ככל הנראה לאורך שנים רבות. 

כאמור, הוא נעצר היום לחקירה בחשד לעבירות התעללות נפשית ופיזית בחסר ישע וביצוע עבירות מין חמורות בבני משפחתו. 

אזיקים, משטרה (צילום:  פלאש 90,יוסי זמיר)
אזיקים, משטרה (צילום: פלאש 90,יוסי זמיר)

בתחילת החודש הוגשה הצהרת תובע בבית משפט השלום בתל אביב בגין עבירות מין חמורות ואיומים שבוצעו בקטינה במשך מספר שנים. בתחילת החקירה, אשר לוותה על ידי פרקליטות מחוז ת"א, בתלונתה של הקטינה, אשר מסרה במשטרה כי עד לפני מספר שנים הייתה קורבן לעבירות מין חמורות, לרבות אונס, אשר החלו בהיותה בת תשע ונמשכו מספר שנים בביתו דאז של החשוד וברכבו. בנוסף איים החשוד על הקטינה לבל תספר על כך לאיש, אחרת יורע לה ולמשפחתה. 

החשוד נהג לצלם את הקטינה תוך כדי שהוא מכיר את הוריה, ואז ניצל את המפגשים ביניהם. ההורים טענו בעדותם שהם לא ידעו מכך. החשוד איים  כי אם הקטינה תפרסם את הדברים, הוא ימצא אותה בגיל 18. לבסוף הצעירה התלוננה במשטרה, ונפתחה חקירה.