הותר לפרסום: לוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול, לכדו הלילה (שלישי) שני חשודים, תושבי רמאללה, ברצח צעיר בשנות ה-20 לחייו שנורה למוות בבית חנינא לפני כחודש.

לבקשת המשטרה במהלך דיון בבית משפט השלום שבירושלים, הוארך מעצרם עד ה- 19.10.20. נציין כי במסגרת החקירה שנפתחה אחר היורה, שנמלט מהזירה נעצר חשוד נוסף, בשנות ה- 20 לחייו, כבר באותו היום בביתו שבבית חנינא.

לוחמי ימ''מ, למצולמים אין קשר לאירוע (צילום: דוברות המשטרה)
לוחמי ימ''מ, למצולמים אין קשר לאירוע (צילום: דוברות המשטרה)

עוד עלה ממצאי החקירה, כי ישנם שני חשודים נוספים, המסתתרים ברמאללה. מתוקף כך, פשטו הלילה לוחמי מג"ב על שני בתים שונים ברמאללה, בהם הצליחו לאתר את שני החשודים, תושבי בית חנינא, גם הם בשנות ה-20 לחייהם. הלוחמים עצרו את החשודים, הביאו אותם למעצר, כשהם, כאמור, מצטרפים לעצור הנוסף. 

כזכור, לפני כחודש דווח בשעות הבוקר על צעיר, תושבה בית חנינא, שנורה למוות מטווח קצר בחצר בניין מגוריו. צוות מד"א שהגיע לזירת הירי העניק לצעיר שנורה טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א צבי טבנס שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו".