תקרית במערכת העיתון: היום (רביעי) התקבלה הודעה במשטרה על אדם שנכנס לבניין המערכת של עיתון "הארץ" שממוקם ברחוב שוקן בתל אביב וביצע נזקים לארון החשמל, ולאחר מכן עזב את המקום. 

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע בעקבות הדיווח, ולאחר ביצוע סריקות נרחבות באזור נמצא החשוד במעשים ברחוב שדרות ירושלים בעיר, והוא הובא לחקירה בתחנת משטרת שרת. 

כתב הפלילים של העיתון, ג'וש בריינר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי ההצהרות והביקורת מצד תומכיו של ראש הממשלה כלפי העיתון וכתביו הפכו היום למעשים אמיתיים, עם החיבול במערכת החשמל בעיתון בידי אותו אלמוני.

כמו כן, טען בריינר כי במהלך האירוע, פנה החשוד אל העיתונאי גידי וייץ ושאל אותו: "מה אתה רוצה מביבי? איפה הרכב שלך". לבסוף פנה בריינר לחשוד בציוץ שלו וכתב: "יש לי חדשות בשביל התוקף וחבריו, לא תשתיקו אותנו". 

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד התייחס לתקרית וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מדובר בניסיון להשתיק את התקשורת החופשית מצד תומכיו המוסתים של מנהיג שרואה בדמוקרטיה ובחופש הביטוי איום על המדינה. אני מחזק את ידי העיתונאים והעורכים של העיתון. אכלתי מכם בעיקר מרורים במהלך השנים, אך זה בדיוק תפקידכם".