ביום ה-30 למותה של מירית הררי ממחלת הסרטן, שחל היום (שלישי), פורסם בעמוד הפייסבוק של המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, סרטון פרידה שהכינה הררי, בחודש יולי 2019. הסרטון צולם כמעט שנה לאחר שהתבשרה כי חלתה בסרטן סופני ולבקשתה, יראה אור לאחר מותה. 

בסרטון היא פותחת במילותיה: "אם אתם רואים את הווידיאו הזה אז כנראה שאנחנו כבר ביום שאחרי, אז כנראה שהפור נפל". הררי, שנפטרה בחודש שעבר בגיל 52, נלחמה בסרטן במשך שנתיים עד שהחליטה "ללכת הביתה אל החופש". בסרטון שעלה היא מספרת על השנה היפה בחייה, לצד הסרטן והקשיים הנעוצים בו, אך סיפרה כי "בשנה הזאת קיבלתי את ההזדמנות להוציא את הטוב שבי וקיבלתי משמעות. לא ידעתי לכמה זמן, אבל המשמעות שקיבלתי בשנה הזאת, לא זכיתי לה ב-51 השנים שקדמו לה, וזה מבחינתי הדבר הנפלא ביותר".

הררי ביקשה להעביר מסר מלא באופטימיות המזוהה עמה לצופים בסרטון: "לא לפחד, אני יודעת שזה לא פשוט להפנים דבר כזה, אבל זה אפשרי, להיות באמונה שאנחנו פה ממילא, לא פוראבר, ותחשבו על זה שאנחנו פה באים ל- 60-70-80 שנה, לא בשביל עוד טיול, לא בשביל עוד בית, לא בשביל עוד שמלה יפה. מה המשמעות שלנו בחיים? בעיניי המשמעות זה אהבת חינם, לעשות טוב, לחזק אנשים אחרים, להיות צינור שמעביר טוהר". 

מירית הררי הובאה למנוחות (צילום: אבשלום ששוני)

"אני באמונה שלמה שאנחנו יוצרים את המחלה, עם הלחצים והכעסים והתסכול ואנחנו גם יכולים להבריא את עצמנו. אז אני זכיתי להינות, ואני מאחלת לכולם המון המון בריאות והמון אהבת חינם, הכי הכי חשוב", שיתפה הררי. 

כאמור, דידי הררי ישוב לשדר ברדיו 103FM ביום רביעי ב-14:00, לאחר סיום 30 ימי האבל על אשתו המנוחה.

מירית הררי הובאה למנוחות בליווי המשפחה (צילום: אבשלום ששוני)
מירית הררי הובאה למנוחות בליווי המשפחה (צילום: אבשלום ששוני)