בלימודים לתואר שני הדרישה לתואר היברידי - המשלב למידה פרונטלית ולמידה מרחוק - גדולה עוד יותר, ו־80% מהסטודנטים לתואר שני השיבו כי היו מעדיפים ללמוד בצורה כזאת.
הסטודנטים אף נשאלו על אופן הטיפול של הממשלה בסטודנטים בתקופת הקורונה, ונראה שגם בטיפול בהם נחלה הממשלה כישלון. 61% העניקו לטיפולה של הממשלה בהם בתקופת הקורונה את הציון "גרוע", ואילו 6% בלבד טוענים כי הממשלה טיפלה בהם "בצורה טובה".
"משבר הקורונה שינה את פניו של עולם האקדמיה וחשף בפני סטודנטים רבים וסטודנטים לעתיד את אפשרות הלמידה מרחוק", מסביר נשיא המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, פרופ' משה כהן אליה, "לצד הקשיים האובייקטיבים והביקורת, אפשרות הלמידה מרחוק פותחת את האקדמיה הישראלית לעשרות אלפי ישראלים שעד היום לא יכלו לרכוש השכלה בשל קשיים גיאוגרפיים, קשיי ניידות, מחויבות למקום העבודה ועוד. מלבד זאת, הדבר פותח אופק לסטודנטים בינלאומיים ללמוד באקדמיה הישראלית, גם מחוץ לגבולות המדינה".