חברת ישראייר הודיעה היום (ראשון) על פתיחת קו טיסות יומי מישראל לחופשות בדובאי, בכך הופכת החברה להיות הישראלית הראשונה שתפעיל קו טיסות יומי בין ישראל לאיחוד האמירויות.

לפי הודעת החברה, חבילת נופש לאדם הכוללת טיסה ולינה למשך שלושה לילות, במלון חמישה כוכבים, תתומחר החל מ-499 דולר. מחיר של טיסה הלוך ושוב יהיה החל מ-280 דולר.

טיסת הבכורה החגיגית מנמל התעופה בן גוריון לדובאי מיועדת לצאת ב-2 לדצמבר. התאריך נבחר לציון יום איחוד האמירויות המכונה "רוח האיחוד" ומסמל את איחוד שבע האמירויות לאומה אחת. ישראייר הבהירו שמועדי הטיסות עדיין כפופים לאישור סופי.

על מנת לעלות לטיסה יהיה על כל נוסע להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה לא יותר מ-96 שעות טרם תאריך הטיסה. זמן הטיסה הכולל יהיה כ-3.5 שעות. 

דובאי (צילום: Mandarin Oriental Jumeira)
דובאי (צילום: Mandarin Oriental Jumeira)

סמנכ''ל השיווק של ישראייר, גיל סתיו: "מיד עם חתימת הסכם השלום זיהינו התעניינות וביקושים גבוהים לחופשה בדובאי. הצלחנו להגיע לקשר עם רשתות מלונות יוקרה בדובאי ולסגור חבילות שהתמורה למחירן היא מהגבוהות ביותר. התייר הישראלי ייחשף לחווית חופשה שונה מכל מה שהורגל אליה עד כה. אנו מזהים כי יותר ישראלים משנים את תוכניותיהם כדי לצאת לחופשה שעד לא מזמן הייתה בגדר חלום".

במקביל להודעת ישראייר, גם חברת ארקיע הודיעה על הפעלת קו טיסות לאיחוד האמירויות שיחל לפעול בינואר ועל פי הערכות שונות, חברות תעופה נוספות וביניהן חברות מאיחוד האמירויות, יפתחו בקרוב קווי טיסה נוספים.

לפי הסכם התעופה בין המדינות, יהיו כ-28 טיסות בכל שבוע מנתב''ג לנמלי התעופה בדובאי ועשר טיסות נוספות מנמל התעופה רמון באילת.