פריסיליה קשתי שדרסה והפקירה למוות את דוד מזרחי ז"ל בן ה-82 במותו, השתחררה הבוקר (רביעי) מכלא נווה תרצה לאחר שעונשה קוצר בשליש בשל התנהגות טובה. על אף שהביעה חרטה על התנהגותה במהלך שנות המשפט, בהן טסה וחגגה ללא הרף לימוזינה חיכתה לה ביציאה מהכלא ואספה אותה לביתה, והיא מצדה תיעדה הכל ברשת החברתית. נעמי קניון, בתו של מזרחי ז"ל שוחחה עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והדגישה: "ממנה לא ציפיתי למשהו אחר". 

מחריד: תיעוד היציאה מהכלא של פרסיליה קשתי

פריסליה קשתי בלימוזינה עם צאתה מהכלא (צילום: אינסטגרם)

רצינו לשמוע איך אתם מרגישים מול זה.
"האמת שלא ראיתי את התמונות אבל כל העולם ואשתו בטלפון איתי וכולם מזועזעים. אני נוסעת בכביש ואנשים אומרים לי לפתוח מהחלון והם בשוק מזה. ממנה לא ציפיתי למשהו אחר, הם משפחה הזויה ובחורה הזויה שחיים את השואו. לא מעניין שהיא הרגה והפקירה שזה יותר גרוע, וזה התנהל כך לאורך כל המשפט. הגברת נסעה לחו"ל עשרות פעמים וכל הזמן הפילה את האשמה על אבא שלי".

היא ניהלה את חשבון האינסטגרם שלה מהכלא ככל שאני מבין.
"לא רק זה, עשרה ימים אחרי שהוא נפטר היא המשיכה לנהל חשבון שהיא חוגגת במסיבות ובחו"ל ועם בגדי ים וכולי, אנחנו עדיין באבל. מידת הרגישות, הרגת פה בן אדם הלו. לא ביקשתי שתשני את חייך מקצה לקצה".

היא הביעה חרטה? כי קראתי באייטמים שפורסמו על זה שבשלב מסוים היא לקחה אחריות על מעשיה והביעה חרטה, ואחר כך חזרה בה מזה.
"אני לא שמעתי באופן אישי חרטה לאורך כל המשפט, הפעם האחת והיחידה ששמעתי חרטה או בקשת סליחה, זה שהיא התקשרה אליי בהפתעה בערב יום כיפור לבקש סליחה לפני החג. זאת הפעם הראשונה והאחרונה וגם אמרה, אפעל למען חינוך ילדים, נסיעה ונהיגה בטוחה, ראית את זה, זה היה מהפה אל החוץ כי היום היא יצאה וחגגה עם לימוזינה. לדעתי, אין פה שום תקנה,  זו הבחורה, זו המשפחה, הם אנשים הזויים".

תראי זו לא רק הבחורה והמשפחה, גם המדינה הזו לא יודעת להעניש, מלכתחילה שנתיים על דריסה למוות והפקרה זאת שערורייה שלא תתואר. השחרור המוקדם, בטח היא יצאה גם ל-200 חופשות, אני אומר את זה מבלי לדעת. מה זה הדבר הזה? אני לא מצליח להבין.
"אני רוצה לשאול אותך באמת, אם הייתי דורסת את אבא שלה והייתי מתנהלת ככה, איך זה היה מתקבל? או נניח חלילה את האבא של השופטת ששפטה אותה".

את חושבת שההקלה בעונש באה כי היא הייתה ידוענית?
"לאורך כל המשפט הייתה לנו הרגשה שעושים לה הנחות. זה השתנה ביום של הטיעונים לגזר הדין שעליתי עם התמונות שהוצאתי מהאינסטגרם. עדיין היא קיבלה ענישה מאוד דלה שלא משקפת את מה שהיא עשתה, אבל לאורך כל הדרך היא הראתה את עצמה כילדה, היא באה עם טרנינג ונראתה אחרת לגמרי ממה שרואים אותה באינסטגרם".

הבנתי שהיא גם לא הביעה אמפתיה לקורבן ושום רגש לאירוע הזה.
"שום כלום, היא המסכנה והקורבן, היא לא מבינה מה רוצים ממנה, החיים שלה נהרסו וזו דרך הפרנסה שלה וצריך להתחשב".

תגידי, בתאונה עצמה מי היה אשם?
"היא, הוא חצה במעבר חצייה מאוד מרכזי בראשון לציון. עברו שם אנשים איתו שעלו לעדות בבימה"ש ואמרו שאם הוא לא היה נהרג הם היו נהרגים. הם היו נוכחים באירוע. עברו אנשים שם עם רכבים את מעבר החצייה ואמרו שלא ראו אפילו אורות ברקס אחרי שהיא הרגה אותו והעיפה אותו.. הייתי במקום אחרי יום, ראיתי את כתם הדם. עשרה מטרים מהמקום שהיא פגעה בו הוא עף שתבין".

מכיוון שאין מדינה פה, אנחנו משתתפים בצערך.
"תודה רבה לך, אני ממש מתנצלת שאנשים כאלה מסתובבים פה ככה".

פרסיליה קשתי, בא לי להקיא עליה פשוט.