מערכת "המקור" (רשת 13) חשפה הערב (שני) את החלק הראשון בתחקיר ההקלטות של ניר חפץ, מי שהיה אחד האנשים הכי קרובים לזוג נתניהו ויועץ התקשורת שלהם. כשהפך לעד מדינה במסגרת תיקי נתניהו הוא מסר לחוקרי המשטרה הקלטות שבהן הוא נשמע משוחח על עסקת נוני מוזס-נתניהו, עם ארנון מילצ'ן, שרה נתניהו ואחרים.

"כלב קטן": נחשפו ההקלטות שעלולות להצית אש בין רה״מ ובנט

הקלטות חפץ: איך כינתה שרה נתניהו את איילת שקד?

בהקלטות נשמעה שרה נתניהו כשהיא מודיעה בשנת 2009 על תכנונם להישאר מעבר לכהונה אחת, ועל רצונם להשאיר את חפץ קרוב אליהם: "בעלי דאג לסדר אנשים שלא היו ככה אלינו וכל מיני דברים. אם אתה תרצה להיות שגריר, אני בטוחה שהוא יעזור לך, כי הוא באמת, אין מי שלא הסתדר אחרי זה. אני מקווה שאתה איתנו עוד הרבה שנים".


בנוסף, נשמעה הגברת נתניהו כאשר היא מדברת על איילת שקד, שהייתה אז מנהלת הלשכה של נתניהו: "היא הייתה באה לרחוב וצועקת 'אופיר רד למטה, אופיר רד למטה' (אקוניס). הוא היה פותח את החלון ואומר לה 'את השתגעת? כל השכנים כאן שומעים'. היא הייתה צועקת "אופיר! אתה לא יודע מה שאני אעשה לך! אני אחסל אותך". והוא אמר לה "אני פונה למשטרה, אם את תמשיכי ככה".

"אתה יודע, הוא היה מדבר איתי לפעמים ואומר לי "את לא יודעת מה היא עושה, היא הייתה באה בלילות, עומדת וצורחת "אופיר! אופיר אני אחסל אותך. תקשיב, בחורה מופרעת". 

בנוסף, נחשפו ההקלטות המלאות מהשיחה בה כינה ראש הממשלה את נפתלי בנט "כלב קטן": 

חפץ: "אגב, בנט יצא ממש אפס".

נתניהו: "כן טוב, הוא כלב קטן".

חפץ: "כן".

נתניהו: "יש תגובות עליו"?

חפץ: "לא, לא, זה סתם... הוא (בנט) העביר מסר חזרה אחרי, לא התקשרתי בשביל לא לעצבן אותך, אמר לי "תשמע, עשינו לכם הנחה גדולה, אל תתחילו איתנו, גם אנחנו יודעים להילחם".

נתניהו: "נו אז?".

חפץ: "בסדר. טיפש. אתה יודע מה, טיפש".

נתניהו: "כן".

חפץ: "השיקול הפוליטי הנכון שלו זה לשתוק, לעשות מה שכחלון עשה".

כזכור, מוקדם יותר היום הגיב בנט על ההקלטות ואמר: "לא מעניין אותי רכילות מלפני 10-15 שנה, כולם מדברים בצורה חופשית בשיחות הפרטיות שלהם. אני לא אתחיל להתייחס להקלטות, הבזויות בעיני".