ילד בן ארבע נפצע היום (שבת) באורח קשה לאחר שננשך על ידי תנין בעת בילוי בחוות תנינים בערבה. מסוק מד"א שהוזנק למקום פינה אותו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, שם הורדם והונשם והוכנס לחדר ניתוח, מצבו יציב. מהמשטרה נמסר כי שוטרים מתחנת דימונה הגיעו למקום לתחקור נסיבות האירוע.

חנאן ג'פאלי, אימו של הילד, הסבירה כי התקרית אירעה בזמן שהיו בדרך החוצה מהמקום. "כרגע הוא יציב, הכניסו אותו לניתוח רוצים לפתוח את היד ולראות מה המצב. המכה שהוא קיבל ממש מהמרפק, התנין ניסה לתלוש את היד והמטפלת של סבתא שלי משכה אותו והיד ממש נקרעה, הוא איבד יחסית די הרבה דם". 

לדבריה, הילד ננשך כי ניסה ללטף את התנין והכניס יד מבעד לגדר. "היינו בסביבה ורצינו לצאת מהמקום, הוא רצה לתת ליטוף אחרון, חמוד. כנראה שהתנין היה ממש צמוד לגדר, הוא הכניס את היד לגדר וזה מה שקרה". בעל חוות התנינים בערבה נחקר בחשד לגרימת חבלה ברשלנות וניהול עסק ללא רישיון.

הילד שננשך על ידי תנין מפונה במסוק מד"א (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש רפואת חרום במד"א, גדי גוהר, ופרמדיק מד"א דני אביב, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 4 בזרועות אמו, הוא סבל מפציעה בידו והיה כאוב. ראינו סימני נשיכה, אנשים במקום העניקו לו עזרה ראשונה בתדרוך פרמדיק ממוקד מד"א ועצרו לו את הדימום. בסיוע כוח רפואי של צה"ל, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב והעברנו אותו למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית חולים 'סורוקה' כשמצבו בינוני עד קשה".
בקיעת התנינים. צילום: קרוקולוקו חוות התנינים בערבה