מעצרו של איליה שקון, בן זוגה של יולי זולוקוביץ שנפטרה ממנת יתר בשבוע שעבר, הוארך היום (חמישי) בשלושה ימים נוספים. במהלך הדיון התגלה כי איליה צילם את חברתו ברגעיה האחרונים וככל הנראה גם לאחר שכבר מתה. אביה של יולי, ריקרדו זולוקוביץ, שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והסביר מדוע לדעתו אירועים כאלו ימשיכו להתקיים: "המשטרה לא עושה שום דבר, אפילו לא קראו את התיק".

עכשיו מתברר שבן זוגה של יולי ז"ל תיעד את הרגעים האחרונים שלה?
"כן, היום שמעתי את זה בפעם הראשונה בבית המשפט. שמעתי שהוא צילם אותה לפני ואחרי מותה, כדי ללמד אותה לקח מה עושים הכדורים. זה לא נכון מה שהוא אמר, הרי הוא מצלם והצילומים הלאה הולכים לקבוצה של אנשים מכל העולם שאוהבים לראות דברים כאלה. לא יודע איך להסביר את זה". 

אני לא יודע איך אבא מרגיש כשהוא שומע דבר כזה על הרגעים האחרונים של הבת שלו
"פעם ראשונה שאני שמעתי את זה, זה היה באולם של בית המשפט, אף אחד לא הודיע לי על זה". 

ידעתם שיש בעיית סמים איתה? 
"כן, אנחנו יודעים. בגיל 16 בערך הוא הכיר אותה ומיד התחילו כל הבעיות. הוא היה קונה לה סמים ומשלם את המוניות, אם לא היה לה כסף הוא היה שולח כסף. הוא לימד אותה הכל, הרי הבת שלי לא ידעה שום דבר מזה. הוא הכיר לה את כל הסמים הקשים ואת כל הכדורים. מאיפה היא ידעה? הוא החבר היחיד שהיא הכירה בתקופה הראשונה, והוא עשה אותה נרקומנית עד שהוא הרג אותה".

הייתם מודעים לזה? ניסיתם להפריד ביניהם? 
"היינו מודעים, ובטח שניסינו להפריד ביניהם. הכנסתי אותה למוסד גמילה. היא הייתה עשרה חודשים שם, השתחררה ועוד פעם התחיל הבחור להפריע, הבת שלי, היא ילדה, היא לא הבינה והיא הלכה עוד פעם. הוא ידע איך לעבוד עליה". 

היום התפרסם מקרה נוסף ברמלה, זו תופעה של גברים שמסממים נשים?
"יכול להיות שכן. הרי המשטרה לא עושה שום דבר, ואני שמעתי על הרבה מאוד סיפורים ותלונות שהוגשו. גם היום, האריכו את המעצר לבן אדם הזה עד יום שלישי. עורך הדין שלו שאל שאלות והמשטרה לא הייתה מוכנה, ולא ידעה לתת תשובות. המשטרה לא קראה את התיק. אם זה ימשיך ככה, ימותו המון אנשים, ילדים וילדות. המערכת לא טובה, לאף אחד לא איכפת לו כלום, וככה קורים הדברים וימשכו לקרות".