הסטנדאפיסט והקומיקאי גיא הוכמן נעצר במהלך ביקור בדובאי לאחר שצילם בתוך קניון. בשיחה עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM הוא סיפר על החוויה שעבר. 

ינון: נעצרת בדובאי למה? כי אתה "ישראלי מכוער"?
"סיימנו את האייטם תודה רבה. לא כי אני ישראלי מכוער, זה יכול לקרות לכל אחד. פשוט, העניין הוא שם שאתה לא יכול לצלם במצלמה מקצועית גם בתקשורת. אני, מעבר לזה שבאתי להופיע שם כקומיקאי הראשון שהופיע על אדמת דובאי, אז צילמתי סדרה. הבאתי צלם ושם הם חשדו והגענו לקניון 'דובאי מול', קניון ענק. קצת פחות אהבו את העניין הזה, ליוו אותנו לתחנה בתוך הקניון שזה סטארט־אפ גאוני".
 
בן: היית עצור?
"הייתי מעוכב שם בתחנה, הם הסבירו לי. בהתחלה קצת חששנו, אבל מהר מאוד הבנתי שזה לא הולך להתדרדר לנעמה יששכר".

בן: היית צריך להתחיל מכות כדי שזה יתדרדר.
"ווג'י עם הגלבייה אבל באמת הוא הסביר לי, הם באמת מכבדים שם ומנסים להיות מערביים יאמר לזכותם. הוא אומר אדוני פה זה לא המוקם שלך, תכבד את החוקים. זה לא עובד פה אם אתה רוצה תוציא אישור. גם את ההופעה עשינו בחלטורה כי הכול מצריך אישורים. אם אתה עם אייפון זה בסדר".

ינון: לא להתחכם עם מצלמות מקצועיות
"כן זו ההמלצה שלי, וגם לא עם סלפי סטיק כי זה נראה שמצלמים אנשים שם".

ינון: נראית לי בטראומה מכל האירוע.
"אני הייתי בטראומה, אתם לא מבינים מה היה. אני ב-10:00 בבוקר מקבל טלפון, 'איפה גיא הוכמן'?, הקבלה מתקשרת במלון. הטלפון הכי מפחיד בעולם בערבית. אנחנו יורדים למטה, יש שני שוטרים בקבלה, אנחנו חולפים על פניהם עולים על מונית לשדה תעופה, ומתפצלים - הרגשתי כמו ב'טהרן'. נכנסתי לשירותים, שקלתי לצאת עם גלבייה, אבל יצאתי מהשירותים ראיתי כמה אני אשכנזי, חזרתי פנימה ויצאתי רגיל, פגשתי את כולם ומזל שזו חברה ישראלית".