סקר מנדטים שנערך על ידי פרופ' קמיל פוקס פורסם הערב (ראשון) במהדורה המרכזית של חדשות 13, כאשר השאלה המרכזית היא – אילו היום בחירות היום, למי היית מצביע\ה?.

מפלגת הליכוד עם 28 מנדטים, כאשר בסקר מנדטים שנעשה לאחרונה ב-103FM, המפלגה קיבלה 27 מנדטים. המפלגה תקוה חדשה – אחדות לישראל בראשותו של גדעון סער, זכתה ל-19 מנדטים, כאשר בסקר אחר שנעשה לאחרונה בחדשות 12, זכה ל-21 מנדטים. כחול לבן בסכנת קיום אמיתית, עם חמישה מנדטים בלבד. 

מפלגת ימינה עולה במקצת, ומקבלת 14 מנדטים. נתון זה, ביחס לסקרים האחרונים שהעידו על נפילה משמעותית, מעידים על עליה קלה. יש עתיד-תל"ם של יאיר לפיד, מגיעה ל-16 מנדטים. 

הרשימה המשותפת מגיעה ל-11 מנדטים, ש"ס, יהדות התורה ומרצ עם שבעה מנדטים, ישראל ביתנו עם שישה מנדטים. מפלגות העבודה בראשות עמיר פרץ, גשר בראשות אורלי לוי-אבקסיס והבית היהודי, ללא מנדטים. 

בשאלה הנוגעת לחיסוני הקורונה, של חברת "פייזר" ו"מודרנה", האם תסכימ\י להתחסן – 31% השיבו "בטוח שאתחסן", 24% השיבו "לא אתחסן בתקופה הקרובה" ו-15% העידו כי לא יתחסנו כלל. נתונים מעודדים במקצת, ביחס לתיאוריות השונות הנוגעות לחיסונים ולאלו המביעים התנגדותם.