"להשתין מהמקפצה": שדרן הרדיו אליקו לא רק שלא מקפיד על תקנות החירום, אלא גם הרשה לעצמו להפעיל באולם אירועים מסיבה לכ-20 משתתפים, והחמור מהכל, לשדר את האירוע בזמן אמת, כאילו "אין גבול לחוצפה".

בעקבות דיווח שהתקבל מפקח של החברה לביטחון שהיה בפעילות רישום דוחות חניה על מוזיקה מחרישת אוזניים הבוקעת מאולם אירועים באזור התעשייה בראשון לציון, הגיעו היום (רביעי) שוטרים אל אולם "מפלים" בעיר שם איתרו את החוגגים, את הדיג'יי המוכר ואת הזמר מאור אדרי, וגילו כי במקום מתקיים שידור חי לרדיו בהשתתפות של כ-20 איש, כשבמקום שולחנות ערוכים עם אוכל ושתייה.

לאור האמור הופסק השידור במקום ונרשמו קנסות בסך של 500 שקלים למשתתפי האירוע על הפרת מרחק של 1,000 מטר מהבית, ולבעל המקום קנס בסך 5,000 שקלים על הפרת הנחיות משרד הבריאות האוסרות הפעלת בתי עסק.

באתר "BE106 ראשון לציון" דווח כי במהלך השידור החי נשמע אליקו מתווכח עם השוטרים ואומר להם שזה לא אירוע אלא שידור רדיו, ומבקש מהם להודיע לצופים על יציאה לפרסומות. לאחר מכן שב לשדר והסביר את שהתרחש.

כזכור, בסוף השבוע חשפה המשטרה מסיבה רבת משתתפים בדירת מגורים בשכונת פלורנטין בתל אביב, שהתקיימה בניגוד להנחיות משרד הבריאות. השוטרים שהגיעו לבניין בעקבות תלונות על מוזיקה רועשת, הבחינו בעשרות המבלים שהיו במקום לצד משקאות אלכוהוליים רבים, רשמו 36 דו"חות למבלים בדירה על סך 1,000 שקלים כל אחד, דו"ח בסך 5,000 שקלים לבעל המקום וכן דו"ח בגין הקמת רעש. 

יחד עם זאת, בהמשך להוראת ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג על תגבור סיורי הביטחון, אותרו ביום שישי בלילה עשרות בני נוער ובתוכם גם קטינים במסיבת טבע בפאתי העיר. צוותי השיטור העירוני בשיתוף שוטרי בילוש, מג"ב וכלבנית הגיעו למקום, פיזרו את המסיבה והשמידו את בקבוקי האלכוהול. הבעלים קיבלו דו"ח על סך 5000 שקלים וזומנו לחקירה.

המשטרה קוראת לציבור "להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".