פעוט כבן שנתיים מת לאחר שרכב ככל הנראה פגע בו היום (חמישי) בנגב. אנשי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע תוך ביצוע פעולות החייאה, אך לבסוך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

חובש בכיר במד"א, עלה עבד-אלכלק, סיפר על האירוע: "הפעוט הובא אלינו לחבירה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה מאוד לאחר שנפגע מרכב. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

אין מדובר באירוע הראשון החודש שבו פעוט נפגע בתאונת דרכים. פעוט בן שנה וחצי נדרס למוות באמצע החודש על ידי רכב פרטי במועצה המקומית עילוט שבגליל התחתון. הפעוט פונה לבית חולים בנצרת, שם נקבע מותו. מבדיקה ראשונית עלה כי הנהג הוא סבו של הפעוט, שנסע לאחור ופגע בנכדו. בסוף חודש נובמבר, נקבע מותו של תינוק בן שנתיים וחצי לאחר שרכב פרטי פגע בו בעין מאהל, בו נהג ככה"נ קרוב משפחתו של התינוק.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים ציינה כי "שנת 2020 מסתיימת היום  ולמרות הקורונה והסגרים 81  ילדים איבדו את חייהם  מתאונות בדרכים, בבית ובפנאי.  19 מההרוגים הם ילדים מהחברה הבדואית . ילדים בחברה הבדואית נמצאים בסיכון הגבוה לתמותה בתאונות ביחס לכלל ילדי ישראל. ארגון בטרם שם לו למטרה לצמצם את תמותת כלל הילדים בישראל, תוך דגש על ילדים בחברה הבדואית. זה באחריות כולנו, ואסור לנו לעצום עיניים".