רוכב אופנוע בן 20 נהרג הלילה (בין שלישי לרביעי) לאחר שהתנגש בתחנת אוטובוס בדרך יפו בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני כשהיה במצב אנוש ופינו אותו עם פציעה רב מערכתית לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע בהמשך מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א, ארי יולס, וחובש בכיר במד"א, עודד גולן, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה. הזכוכית של תחנת האוטובוס הייתה מנופצת ובסמוך היה אופנוע מעוך. במרחק של כ-10 מטרים, על שפת המדרכה, שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה והיה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי, העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו בדחיפות תוך פעולות החייאה, לבית החולים, שם נקבע מותו".

מוקדם יותר נהרג הולך רגל כבן 60 נהרג לאחר שנפגע מרכב בכביש 75 סמוך לכניסה למגדל העמק. חובשי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, וקבעו את מותו.

פרמדיק מד"א, מאור אטדגי, סיפר: "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לרכב עם סימני פגיעה קשים בחלקו הקדמי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".