מפרסום של חדשות 12 ו-13, עולה הערב (שישי) כי בשבת האחרונה הוכנס ראש הממשלה בנימין נתניהו למתחם מאובטח במעונו שבירושלים, יחד עם רעייתו ואנשים נוספים שנכחו בבית, ושהה קרוב לשעה בחדר תחת השגחת השב"כ, זאת לאחר שמפגינים פרצו מחסום משטרה ברחוב סמולנסקין, סמוך למעון.

לאחר הפרסום, מיהרו ארגוני המחאה להוציא הבהרה בהולה על ידי צוות עורכי הדין שמייצגים אותם והדגישו: "איש לא ניסה לפרוץ למעון הרשמי של ראש הממשלה" וטענו כי "מר נתניהו לא היה בשום סכנה בשום שלב ואיש לא התכוון לפגוע בו". 

כזכור, במסגרת אותה מחאה אלימה מהרגיל, מאות מפגינים חסמו את הכניסה האחורית למעון, בפינת הרחובות בלפור וסמולנסקין, אשר מדי מוצ"ש בזמן ההפגנה חוסמת המשטרה את הגישה אליה. המפגינים נשאו לפידים בוערים והניפו שלט עם הכיתוב "מצור על בלפור". כוחות משטרה עיכבו או עצרו 11 מפגינים שהפרו את הסדר.

מתנועת הדגלים השחורים נמסר בתגובה: "הניסיונות של נתניהו להשוות את המפגינים לתומכי טראמפ הם המשך ישיר של מסע ההסתה של משפחת נתניהו. מחר יתקיימו הפגנות בשבוע ה-29 ברציפות, 29 שבועות שבהם היו יותר מ-400 מקרי תקיפה מתועדים נגד המפגינים. נמשיך להילחם למען הדמוקרטיה הישראלית במחאה לא אלימה - כמו תמיד".

מתנועת קריים מיניסטר נמסר בתגובה: "ההסתה והשקרים של ראש הממשלה נגד המפגינים חצו היום קו אדום. שום מחסום לא נפרץ והמפגינים הפגינו כחוק ברחוב ציבורי מחוץ לאחת הכניסות, ובידינו תיעוד לכך. אין לנו ספק כי אם ראש הממשלה ורעייתו נכנסו לחדר מאובטח זה תוצר של טירוף המערכות השורר במשפחת נתניהו. בלתי נתפס שאמצעי התקשורת נותנים יד לשקרים מבלי לבדוק את העובדות. במשך חצי שנה אנו מקיימים בבלפור מחאה לא אלימה ונמשיך למחות בדרך זו כל מוצ"ש בבלפור עד שהמושחת ילך!".