"שלום, אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב, וזה - לפרופ' חגי לוין שהתפטר מתפקידיו כמומחה בבריאות הציבור והצטרף לבוגי יעלון. חגי לוין מדבר זה כשנה כפוליטיקאי ולא כרופא", אמר היום (ראשון) פרופ' אריה אלדד בפתח תוכניתו ב-103FM, בתגובה להודעת הצטרפותו של לוין לפוליטיקה במפלגת תל"ם של ח"כ בוגי יעלון.

פרופ' לוין על החיסונים לקורונה: "אסור למכור לציבור אשליות" (קרדיט: ערוץ הכנסת)

"בתגובה לדברי נתניהו לפני חודשיים שבקרוב מאד יהיו חיסונים אמר לוין: "אסור למכור לציבור אשליות , אנחנו לא קרובים לחיסון וישראל בכלל לא בתור לחיסון של פייזר". אז או שהוא אפידמיולוג שאינו יודע על מה הוא מדבר או שזו הייתה עמדה פוליטית נלעגת ולא אפידמיולוגית", הוסיף.

"כך דיבר לוין על הקורונה מתחילת המגיפה. שלושים שניות כרופא ועשר דקות כאזרח המודאג מהכלכלה, והחינוך, והחברה. גם זה בסדר אבל בתחומים הללו אין לו כל יתרון על פני נהג מונית או מדען גרעין. מה שפסול הוא שהמציג הוא רופא, ומדבר מתוקף סמכותו אבל מדבר פוליטיקה.

כך ממש כל גנרל בדימוס כשהוא בעד או נגד ההתנחלויות - משתמש לעיתים בקמצוץ נימוק ביטחוני אבל מיד מגיע לפוליטיקה של שמאל ימין ורק מתקשט בנוצות ביטחוניות. ולמה זה בכל זאת שוטר טוב? כי הוסרו המסכות. הביקורת של לוין על הממשלה תמיד הייתה  בעיקר פוליטית. עכשיו הפוזיציה גלויה", הדגיש.