פרטים חדשים על פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הוריו של אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בידי שוטרים מתפרסמים היום (שני). במהלך הפגישה ההורים פרסו את פרטי האירוע וכיצד, לטענתם, נהרג אהוביה ז"ל בידי השוטרים. בנוסף העלו ההורים בפגישה את הטענות הקשות על התנהלות החקירה, ו"טיוח" החקירה ע"י מח"ש והמשטרה - על כל פרטיה.

כמו כן, העלו ההורים בפגישה גם טענות קשות על התנהלות ימ"ר ש"י כלפי ציבור המתיישבים. בסיומה ההורים הודו לנתניהו על כוונתו ונכונותו לטפל בטענות, והביעו תקווה שכבר בקרוב הם יראו את הצעדים שבכוונת רה"מ והשר לבצע.

בפגישה של רה"מ נתניהו נכח גם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה וראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, והפגישה נערכה מעל שעה, בסופה ניחמו נתניהו ואוחנה את ההורים איילת ואברהם סנדק, חיזקו אותם והשתתף באבלם הכבד. 

כזכור, שופט בימ"ש השלום בירושלים, אליעד וינשל, הורה אתמול כי על המדינה להגיב עד היום לבקשת משפחת סנדק למנות שופט חוקר לחקירת הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל. בהחלטה ציין השופט כי הצדדים יתייחסו גם "לעמדתם בשאלה האם נכון לקיים דיון במעמד הצדדים בבקשה בשים לב גם לשעת החירום".

הבקשה הוגשה ע"י עו"ד אריאל עטרי מטעם ארגון חוננו, שמסר לאחר החלטת בית המשפט: "אני מברך על ההחלטה המהירה שמלמדת כי גם לבית המשפט ברורה הדחיפות של מינוי שופט חוקר לסיבות המוות של אהוביה ז"ל והעמדת האשמים בהריגתו לדין".