העימותים בין המשטרה לחברה החרדית נמשכים: שוטרים שהוזעקו היום (שני) לטפל באירוע אלימות במשפחה בשכונת מאה שערים בירושלים הותקפו על ידי המון זועם, שהצליח לפצוע אחד מהם ולגרום נזק לניידת. 

באירוע נוסף שהתרחש במאה שערים נפצעו שלושה שוטרים לאחר שמאות מפגינים יידו לעברם אבנים, בעודם מנסים לאכוף את תקנות הקורונה בעיר. שלושה חשודים נעצרו בגין הפרת סדר ושוטרים נוספים הוזעקו למקום.

התפרעות חרדים בשכונת מאה שערים. צילום: מחאת החרדים הקיצוניים

באירוע במאה שערים התקשר אזרח למשטרה והתלונן על אלימות במשפחה. כשהגיעו השוטרים הם הותקפו על ידי עשרות אזרחים שזרקו לעברם אבנים, מהם, כאמור, נפצע שוטר. השוטרים לא איתרו את מי שהודיע על אירוע האלימות, ובודקים אם מדובר בתלונת שווא, תוך ניסיון לאתר את אותו אדם.

כזכור, במהלך הפרות הסדר בבני ברק אמש מפגינים רגמו אוטובוסים ואת רכבו של ראש העיר והציתו אוטובוס בלב שכונת מגורים. תושבי הבניינים הסמוכים נקראו לצאת מביתם מחשש לפיצוץ ופגיעה בכבלי החשמל ואילו נהג האוטובוס פונה לבית החולים במצב קל עם חבלות לאחר שהותקף באלימות. כוחות המשטרה וצוות מד"א הגיעו למקום ונעשה שימוש ברימוני הלם כדי לפזר את המפגינים באזור. 

הרב הראשי לישראל, הראשון לציון יצחק יוסף גינה היום את המחאות האלימות ואמר כי "הפורעים בבני ברק הם נוער שוליים מחללי ה׳. יש להתנער מהם, דרכם אינה דרך התורה", וקרא לרשויות הרווחה ולמחנכים "ללמדם מידות ודרך ארץ".