בראיון שערכה היום (ראשון) אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו בערוץ 20, חשפה מדוע היא משתדלת בדרך כלל שלא לצפות בערוצי החדשות הישראלים וצופה בהם "רק לפעמים כשאני נתפסת על משהו".

כאשר נשאלה על ידי המראיינת האם היא נעלבת מאיך שהיא נתפסת ומצטיירת בתקשורת, ענתה הגברת נתניהו כי "לא כיף לראות את הצורה המעוותת והלגמרי רחוקה מהדמות שלי כמו שעושים בארץ נהדרת, אני לא רואה את זה אבל פה ושם שעברתי וראיתי אז זה היה מאוד מאוד לא מדויק, בואי נומר רחוק מהמציאות, לא פיזית. וגם אין שום קשר לאיך שמציגים אותי שם, אני לא מדברת כך, אני לא מתנסחת כך, רחוק לגמרי". 

בהמשך, הוסיפה גם מילה טובה על התקשורת, כאשר אמרה כי "יש לטלוויזיה דברים שאני פה ושם אמרתי שגם לערוצים ישראלים יש דברים שמגלים איזה עוני באיזה מקום, ולמשל בעקבות כתבות מסויימות פניתי לקשישה ניצולת שואה ועזרתי לה כששמעתי עליה. זאת אומרת יש לטלוויזיה ולאמצעי התקשורת כוח מאוד גדול בלעשות דברים חיוביים, לגלות איזה פשלות שקורות באיזה מקום ואז באמת אפשר לקום ולעשות משהו ולעזור".

את דבריה סיימה כאשר טענה כי התקשורת רק מנסה "לנגח ולנגח בצורה כל כך מוטה", וציינה כי "אני למשל רואה את כל הדברים שאני עושה, שראש הממשלה עושה, אין לזה שום זכר לפעמים בתקשורת. פתאום אני אומרת, עולם הפוך כזה".