הרשת גועשת בעקבות ראיון שערך אמש (שישי) העיתונאי גל אוחובסקי בערוץ 13. בשיחה עם שי שטרן על מצב הקורונה בחברה החרדית, אמר אוחובסקי כי "צריך להכריז מלחמה על החרדים". 

עוד הוסיף כי "האדם החרדי ברחוב לא יודע בכלל שהוא חי באופן שגוי. הוא חי בלי אינפורמציה, אין לו אינטרנט, אין לו גוגל, ולכן בסוף אנחנו, כדי לפרק את זה צריך שם מלחמה - צריך לעשות נגדם מלחמה". 

בניסיון להקל במעט את האמירה הנוקבת, אמר שטרן: "לא ממש מלחמה", ואוחובסקי ענה: "מלחמה אזרחית, מלחמה. כדי שהם יבינו כי צריך שם ניעור. זה כמו כת".

גם העיתונאי ינון מגל ואמר: "אם מנהיג חרדי היה אומר ש"אנחנו המשרתים של ההומואים וצריך לצאת נגדם במלחמה" אתם יודעים מה היה קורה, אבל פה יש תקשורת מושחתת".

לאחר הביקורת כלפי דבריו, אוחובסקי מסר את תגובתו: "בשעות האחרונות מגיעות לטלפון הפרטי שלי מאות תגובות על הקטע מתוך דברי אצל שי שטרן. חלק עצום מהתגובות מלא בקללות. וכמובן התיחסויות לכך שאני הומו ולהט״ב, סוטה ועלוב. אז קודם כל שאלה: זאת היהדות שלכם? קללות? איומים? האם ראיתם את הסקרים שרוב הציבור החילוני מתפלל לממשלה בלי חרדים? תחשבו מאיפה זה בא?".

הוא הוסיף: "לעניין עצמו. אני מרגיש שבתקופה האחרונה התברר שהציבור החרדי הקים כאן אוטונומיה. חוקי הרבנים חשובים מחוקי המדינה. ראש הממשלה צריך להתחנן לנכד של איזה רב כדי שיקיימו את החוק. ואז מתברר שיש הרבה חצרות ובכל אחת דעה אחרת. וכולם אוהבים חתונות ענק". 

"מסתבר שאהבת חינם זה רק בינכם. בכתבות של יאיר שרקי בערוץ 12 דברו תלמידי החכמים בהתנשאות על הציבור הכללי. על העגלה הריקה. אז אני מייצג עמדה שטוענת שנמאס לנו. שאין חלוקה צודקת בנטל. ולא רק בשרות בצה״ל. ושרוב הציבור החרדי שבוי בידי רבנים מבוגרים ומנותקים ופוליטיקאים מושחתים ושהציבור החרדי צריך להתעורר ולהבין איך להתערות אחרת בחיי המדינה של כולנו", כתב. 

בסיכום דבריו, אמר: "אינני שונא אף אדם, אינני שונא חרדים. אבא של בעלי היה רב. דודו היה רב גדול בבית וגן. אם יש מישהו ששונא כאן, זה הרבנים שמקללים בוקר וערב את קהילת הלהט״ב. אבל זה לא הענין. אני חושב שמשבר הקורונה יצר שבר. ואתם צריכים לעשות חשבון נפש עמוק על הקשר בינכם לבין שלטונות המדינה. אין בעייה לקלל אותי ולהגיד שאני סוטה והשתגעתי. יותר מענין יהיה לקרוא את הטור המלא שכתבתי במאקו ולבדוק אם אין איזו אמת בדברי".