עימות סוער פרץ היום (שני) ב"חדשות 13" בין הכתב והפרשן לענייני חרדים אבישי בן חיים לבין הכתב והפרשן לענייני משפט, ברוך קרא, במהלך משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

הרוחות התלהטו במהלך השידור בו התארחו השניים, לאחר שבן-חיים אמר "זו הצלחה אדירה של האליטה להביא את ראש ממשלת ישראל למשפט", וקרא זעם ואמר בתגובה: "הדברים שאתה אומר הם שקר. חשוב להגיד. אתה מפיץ שקרים לציבור".

"זו לא דעה של פרשן טלוויזיה שיושב בפאנל", המשיך קרא והוסיף: "אתה קובע שמדינת ישראל הפכה את נתניהו ליעד מספר1. למה זה שקר? כי אני כפרשן משפטי סיקרתי הרבה אירועים, למשל את החקירות של אריאל שרון, את פרשת אהוד אולמרט. ואתה אומר אולמרט זה לא כמו נתניהו. אז אני אומר לך אולמרט זה בדיוק כמו נתניהו, במובן הזה שהוא אזרח והוא אזרח".

שרת התחבורה מירי רגב כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "הדוקטור אבישי בן חיים מציב כבר שנים מראה מול אנשי ישראל הראשונה, בלא פחד ומורא. ניסיונות ההשתקה שלו מעידים רק על תוקפיו ודינם להיכשל. קולו המוסרי והצלול ימשיך להדהד ולייצג את רחשי ליבם של רבים בעמנו. אל תירא ואל תֵּחָת!".

בהמשך המשדר קרא התנצל בפני בן חיים: "היה לנו דיון סוער בבוקר והוא גלש לטונים גבוהים. אני מתנצל בפני אבישי אם הוא נפגע, אני מעריך אותו כחבר וכעיתונאי, כפרשן לענייני חרדים הוא אוטוריטה". בן חיים קיבל את ההתנצלות ואמר בחיוך: "יש ויכוח מי הרוויח יותר מנדטים מהדברים של ברוכי, ש"ס או הליכוד".

ברוך קרא ואבישי בן חיים מתפייסים, קרדיט חדשות 13