המשנה ליועץ המשפטי לממשלה למשפט כלכלי, עו"ד מאיר לוין, קבע הערב (שלישי) כי אין בסמכותו של שר הביטחון בני גנץ לסגור את תחנת גלי צה"ל משום שמדובר בתקופת בחירות. 

הרקע לקביעה היא פנייתו של ח"כ ניסים ואטורי ליועמ"ש, לאחר ששר הביטחון מינה ועדה בין משרדית שתפקידה לבחון את אופן העברת גל"צ ממערכת הביטחון. 

במענה לח"כ ואטורי כתב עו"ד לוין כי "לנוכח תקופת הבחירות והחובה על הממשלה ועל שריה לנהוג באיפוק וריסון בתקופה זו, לא ניתן יהיה לקבל במהלך תקופת הבחירות, החלטה סופית בעניין עתידה של גל"צ, ובכלל זאת, בעניין הוצאת גל"צ מצה"ל".

עוד ציין לוי כי עריכת עבודת מטה במטרה לבחון סגירתה אל מול העברת פעילותה לתאגיד השידור הישראלי ניתן לביצוע ואת ההמלצות הוועדה ניתן יהיה להביא לפתחו של שר הביטחון הבא.

כאמור, בהחלטתו, אמר גנץ כי "ההחלטה שקיבלתי בהמלצת הרמטכ"ל היא עניין ערכי ולא תקציבי. התקשורת החופשית בישראל היא חשובה מאין כמוה, ואמשיך להגן עליה ולדאוג לעצמאותה, אולם קיום תחנה צבאית בצה"ל אינה סבירה בעת הזו".

עוד הוסיף: "קבעתי כי לובשי מדים לא יעסקו בפוליטיקה בשום תפקיד, זהו דבר בלתי מתקבל על הדעת הסותר את ערכי צה"ל, את היושרה המתחייבת ואת ההתנהלות התקינה. אני מוקיר את גל"צ ואת תרומתה לתקשורת הישראלית, ולמגוון הדעות והקולות בתקשורת, ונכון יהיה למצוא אפיק אחר להמשך פעילותה".