תאונה קשה בבקעת הירדן: גבר בן 50 נהרג לאחר שרכב פגע בו בכביש הסמוך למושב מחולה. הולך רגל נוסף, אדם בן 40 נפצע קשה ומד"א פינו אותו באמצעות מסוק לבית החולים. נהג הרכב נפצע גם הוא באורח קל ופונה לבית החולים. אנשי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, וטיפלו במקום בשלושה אנשים נוספים שנפצעו קל. 

פארמדיקית מד"א, אורית אוחנה, והחובשים של מד"א, מתי כרמי וירדן ששון, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שלושה הולכי הרגל שוכבים בשטח החקלאי במרחק של מטרים ספורים מהרכב. גבר כבן 50 סבל מפגיעה רב  מערכתית והיה מחוסר הכרה, בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הולך רגל נוסף שנפגע באורח קשה טופל בשטח ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לחבירה עם המסוק שלנו שנחת בסמוך ומפנה אותו לבית החולים. ארבעה אנשים נוספים נפצעו קל נוספים, בהם אחד מהולכי הרגל ושלושה מנוסעי הרכב שטופלו במקום".

כמו כן, פעוט כבן שלוש נהרג היום מפגיעת רכב ברחוב חללי אגדיר בלוד. הפעוט נפצע אנוש ופונה תוך פעולות החייאה לבי"ח שמיר - אסף הרופא, עם חבלה רב מערכתית, ושם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

כזכור, נהג רכב כבן 30 נהרג בלילה של יום רביעי בתאונת דרכים חזיתית עם משאית בכביש 80, סמוך לצומת נבטים שבנגב. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו עם חבלה רב מערכתית קשה ונאלץ לקבוע את מותו בזירה.