מלון קלאב הוטל פנה היום (שישי) למשרד הבריאות בבקשה לאפשר פתיחה חלקית של המלונות למי שבידיו תעודת מתחסן, או תעודת מחלים, או שלחילופין עבר בדיקת קורונה עד 72 שעות לפני הגעתו לבתי המלון, שהעובדים בהם אף יהיו מחוסנים. 

"בימים אלה, בעקבות מבצע החיסונים הנרחב, החלה הממשלה לדון במתווה לפתיחה חלקית של המשק, לאחר תקופה ממושכת של הגבלות הדוקות, בהן הוגבלה פעילות מגזרים שלמים באופן הדוק ובכלל זה פעילות בתי המלון", ציין בא הכוח של קלאב הוטל, עו"ד אוריאל פרינץ, בפנייתו לשר הבריאות.

לדבריו, בד בבד עם התחלת הדיונים, החלו להתפרסם כותרות על "מרד" מלונות, כביכול, המתכוונים להיפתח לקהל הרחב, חרף האיסור, כביכול, בתקנות.

"קלאב הוטל מתנגדת נחרצות לכל הפרה של התקנות. עוד יובהר, כי המצב הנוכחי מאפשר פתיחת מלונות בצורה מוגבלת מאוד, למטרת 'חלופת מגורים' ובלבד ש'מטרת השהייה במקום אינה נופש או בילוי'", הבהיר עו"ד פרינץ.

"מכל מקום, נדמה כי בשלה העת לאפשר פתיחה חלקית של המלונות, בכפוף ל'תו הירוק' – למי שבידיו תעודת מתחסן או מחלים בבתי מלון שהעובדים בהם אף הם מחוסנים או מחלימים", צויין עוד בפנייה – "יש גם לאפשר, בדומה להנחיות 'התו הסגול' פתיחה חלקית של חדרי האוכל בתפוסה חלקית ונמוכה משמעותית מהקיבולת המלאה, פתיחה חלקית של הבריכות בתנאים ובמגבלות של שמירת מרחק ומתן אפשרות לקיים כנסים".

בהמשך המכתב נטען, כי בעונה הנוכחית ובפרט באילת, אין מניעה מלאפשר לקיים הופעות אומנים תחת כיפת השמים, תוך הקפדה על שמירת מרחק וללא סיכון של ממש. קלאב הוטל ערכה לפני הסגר שורה ארוכה של הפעות במתחם האירועים שבו הושקעו סכומי עתק, באוויר הפתוח, תוך הקפדה עלי התו הסגול ומבלי שנרשמה בהן הדבקה אחת", צויין עוד.

"פתיחת מלונות במתווה 'תו ירוק' תהווה למעשה 'אי ירוק' למתחסנים ומחלימים ומדובר בהופעות באוויר הפתוח ובמגלות מרחק וכיוצא בזה", הבהיר עו"ד פרינץ ומבקש בסיום פנייתו לאפשר את פתיחת המלונות במתווה המוצע.